Rezeki Terbaru dari Nuffnang

Dengan Bismillah,
Kalau DIA sudah tentukan rezeki itu untuk hambaNya, tiada yang mustahil bagiNya.Yeay, lebih sebulan tidak menulis sebarang entri di blog, hari ini merupakan hari ke-36 tempoh berpantang saya. Kalau ikut, mood menulis macam dah ke laut je rasanya.huhu. Tetapi bila ke akaun Nuffnang, whoaa..ada CPUV barulah untuk blog cikmatahariku..rasa bersalah pulak kalau tak update blog.citt.

CPUV terbaru di blog cikmatahariku


Syarikat tayar rupanya si Michelin ni..hehe.
Oklah.Terus terang je.kalau ikut segala tip dan logik yang para blogger otai bagi kat blog depa, memang wajiblah para advertiser tak pandang blog saya, apatah lagi nak pilih blog yang tak berapa nak ramai followers dan pageviews ni kan.Ok, yang itu satu hal, satu hal lagi, tang mana pulak blog ini ada kaitan dengan segala tayar-mayar (uikss..perosak bahasa ).Okeh, cuba tengok gambar kat bawah ni.

CPUV terbaru blog saya yang sedang on going. 
Sebenarnya saya pun tak berapa pasti, Michelin tu apa ke bendanya. Maklumlah orang tak berapa genius ni kan. Bila check kat Google, ohh..syarikat Tayar antara yang terkenal kat Malaysia sedang buat promosi tayar baru depa.hehe.barulah cek paham no. Depa sedang buat promotion sampai hujung bulan ni. Haa, sesapa yang tayar kereta dah nak expired kadar "bunga-bunganya", senang cakap tayar kete hangpa dah botak, dijemput klik iklan kat bawah ni.
klik gambar untuk tahu promotion lebih detail
Betullah, kalau dah rezeki namanya kan, tak update blog sebulan ke, pageviews tak sampai juta-juta lagi ke, kalau dah advertiser tu suka kat kita punya blog, nak buat camna kan..kan?.Alhamdulillah, rezeki sempena kelahiran cahayamata ke5 pun ye kan. 




Post a Comment

7 Comments

  1. Tahniah..moga terus murah rezeki..

    ReplyDelete
  2. ohh..gitu ker..walaupun masih tak paham sngat dengan cpuv ni, (kalau cpu tu tahu la),. tapi sedang cuba jugak utk memahami benda nih..huhuhu

    ReplyDelete
  3. bagus la dpat cpuv
    www.kucinghitam.net

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah,terima kasih bagi sokongan dtg ke blog ini..:)-

    ReplyDelete
  5. salam sdr Nazri, kalau nak dpt banyak lagi info ttg nuffnang, pi baca kat blog Hasrul Hassan..ia bleh membantu:)-

    ReplyDelete
  6. terima kasih ciklaili n Aniq, semoga kalian juga murah rezeki dan dipermudahkan urusan dalam menulis entri berkualiti..aminn:)-

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!