Cara Mudah Menjadi Agen Dropship di Muslim Niaga.com

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Pertama Kali saya berjumpa dengan Muslim Niaga.com iaitu sebuah website yang khusus menawarkan peluang pekerjaan sebagai Agen Dropship kepada sesiapa yang berminat dalam pernigaan secara online.Wah, memang hebat!Erk, jika anda tidak berminat, tak mengapa, TAPI jangan cemburu atau menyesal jika saya atau rakan anda lebih kaya dari anda kerana menjalankan bisnes online ini.heheh.

Cara Menjadi Agen Dropship di Muslim Niaga.com

Apa itu Muslim Niaga.com?



Betullah kan, kalau tak kenal, mana mungkin boleh suka, apalagi untuk jatuh cinta.Sebenarnya depa ni menawarkan perkhidmatan kedai online kepada anda semua yang berminat menceburi bidang perniagaan secara online, tetapi pada masa sama ada masalah atau tak tahu nak bina website sendiri atau segala urusan berkaitan.Pendek kata, depa dah uruskan semua, termasuklah produk yang nak dijual,kita cuma perlu uruskan kedai online kita tu ( depa sebut sebagai Dropship).


Tontoni Temuramah Muslim Niaga di Astro Awani

Faedah Menjadi Agen Dropship di Muslim Niaga.com

Apa kata kita tengok dulu ciri-ciri perniagaan yang depa tawarkan, lepas tu barulah kita boleh putuskan berbaloi ke tidak jadi Agen Dropship dekat Muslim Niaga.

1.Menyediakan Website Kedai
  • Setiap RANIA (Rakan Niaga) kami dilengkapkan dengan satu website kedai online mereka sendiri. Ianya sudah dilengkapi dengan 300+ produk serta borang tempahan, sistem bayaran dan juga blog.
2.Sistem Invoice & Tempahan
  • Memudahkan pengedar dan pembekal menguruskan tempahan terkini. Email notifikasi dihantar kepada pembeli, pengedar dan pembekal untuk memberitahu status invoice. Pembekal juga dapat mengemaskini tracking no. dan maklumat ini akan dihantar terus ke e-mail pembeli dan pengedar.
3.Data Pengguna & Rekod Tempahan
  • Sebagai usahawan, data pelanggan sangat penting. Di sini kami benarkan anda akses ke maklumat pelanggan anda supaya anda dapat hubungi mereka. Mudah untuk anda buat 'follow-up' di masa hadapan.
4.Tidak Perlu Simpan Stok
  • Kaedah dropship membolehkan anda untuk tidak perlu menyimpan stok tetapi masih boleh beli pada harga borong. Di sinilah anda akan menjana keuntungan. Maklumat keuntungan setiap produk (Harga ajen & Harga jual) akan dipaparkan di dalam sistem kedai online anda.
5.Domain & Hosting
  • Anda tidak perlu fikir tentang keselamatan website. Tidak perlu pening kepala tentang bagaimana nak 'maintain' server hosting & domain kerana ianya semua dikendalikan oleh pakar-pakar kami di Muslim Niaga.
6.Bantuan dan Sokongan
  • Kami tidak akan biarkan anda berniaga keseorangan. Kami sediakan group support di Facebook khas untuk anda berinteraksi dengan kami dan ajen-ajen kami yang sudah berjaya membuat jualan secara online dan offline menggunakan sistem kami.
Sistem Muslim Niaga Dropship
Yelahkan, cakap pun tak guna kalau setakat taip info je.Jom, kita tengok pulak macam mana rupa gaya Sistem ini berfungsi dan beroperasi.

cara daftar muslim niaga .com
Langkah 1: Anda promosikan kedai online anda.   

Langkah 2: Pembeli membeli produk di kedai online anda.   

Langkah 3: Pembeli membayar kepada anda mengikut Harga Jualan.

Langkah 4: Anda membayar Harga Kos kepada Pembekal.Anda simpan keuntungan.   


Langkah 5: Pembekal menghantar produk kepada Pembeli.

Anda Berminat Menjadi Agen Dropship di Muslim Niaga ?

Bagi saya anda tak perlu percaya akan keberhasilan perniagaan ini.Yang penting sekarang ialah anda bertindak dan berusaha memastikan bahawa apa yang diperkatakan oleh mereka memang benar dan anda sendiri puas hati.Bukan Begitu ?

Anda juga boleh melawat kedai Online Agen Dropship yang telah pun menjalankan bisnes ini.Mungkin Agen Dropship yang saya kongsikan kejayaan mereka ini dapat membantu anda menjayakan misi menjadi jutawan dunia dan akhirat.:)


















Cara Mendaftar di Muslim Niaga

Anda boleh terus melawat website Muslim Niaga.com atau mendapatkan banyak info terkini di Fanpage Muslim Niaga.

Sekiranya anda berminat, Boleh datang terus ke pejabat MuslimNiaga.com di alamat berikut :

Alamat Pejabat: 
No.32-3B
Sunwaymas Commercial Center
Jln PJU 1/3B
47301, Petaling Jaya
Selangor, Malaysia 

No.Pejabat: 
011-14260161 

Waktu Pejabat: 
9.30am - 5.00pm 

Anda juga boleh terus mendaftar sebagai Agen Dropship di Muslim Niaga di sini:



Terima kasih baca artikel ini dan sudi-sudikanlah share info ini ya!

Post a Comment

0 Comments