It`s Completes Me: Kata Neelofa

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Tiada sesiapa yang dapat menghalang saat Hidayah dan TaufikNya melimpah kepada setiap hambaNya yang terpilih.Media banyak berkongsi akan beberapa artis wanita tanahair yang mula berhijab semenjak awal Ramadan lagi.Antaranya Pengacara dan pelakon terkenal, Neelofa.Semua orang mengenalinya dan mengakui kecantikannya.

Bukan satu perkara mudah untuk seorang wanita yang tidak pernah bertudung, akhirnya mengambil keputusan untuk menutup mahkota dirinya. Cabaran semakin sukar apabila bidang pekerjaan yang diceburinya seolah-olah lebih memerlukan dia supaya "lebih cantik dengan tidak bertudung". Lalu, logik akal siapakah yang dapat menafikan saat Allah kurniakan hidayah kepada hamba yang dikehendakinya?

Syukur AlHamdulillah untuk Neelofa dengan imej terbarunya.Semoga diberikan segala kemudahan untuk istiqamah dengan jalan yang diredhai ini.amin.

Kenapa Saya Pilih Untuk Berhijab ?


Neelofa pula dalam satu kenyataan rasminya berkata dia berasa dirinya kini lebih lengkap setelah mengambil keputusan tersebut.
Memang betul ini imej terbaru daripada saya dan kenapa saya pilih untuk berhijab biarlah ianya kekal sebagai cerita peribadi saya'
Perkara ini terjadi atas doa dan sokongan daripada orang diluar sana , peminat peminat, keluarga terutama mama saya'. Saya mula berhijab pada hari kedua Ramadhan dan saya nekad untuk bertudung setelah sekian lama berdoa kepada Allah untuk diberikan petunjuk dan jalan yang terbaik buat saya
(Bila ditanya apa yang Neelofa rasa sekarang?) " I feel like it completes me"
Saya mengharapkan orang diluar sana untuk terus mendoakan dan menyokong saya dan saya amat menghargai setiap sokongan yang diberikan" - NOOR NEELOFA MOHD NOOR. ( Sumber Dari SINI.)
Syukur AlHamdulillah untuk Neelofa dengan imej terbarunya.Semoga diberikan segala kemudahan untuk istiqamah dengan jalan yang diredhai ini.amin.Terima kasih sudi baca dan boleh kongsikan jika suka:) 

Post a Comment

0 Comments