Koleksi Jubah Cotton Pelbagai saiz dan Rekaan

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Cuti-cuti Sekolah se-Malaysia ni, saya memang tak ke mana, selain balik kampung dan pi shopping sana sini (hoho).Shopping pun sebab cari keperluan sekolah anak-anak.cehceh,bajet ibu mithali gitu.Padahal dalam shopping barang anak-anak, ada jugak seketui dua barang dia kann.

Cakap pasal shopping ni, nak tanya kat kengakawan bloggers dan readers ni, udah ke singgah shopping atau window shopping dekat SweetMuslimah.com?Saya ni nama je, online setiap hari.Tapi tulah.tak reti den nak shopping online.

Tapi sambil dok survey-survey tulah, saya singgah dekat SweetMuslimah.com dan berkenan pulak dengan Jubah Cotton yang depa dok tayang dekat online shop tu.Walaweh..cantik-cantik pulak jubah tu.Tiba-tiba jadik reti shopping online gitu.

Jom, saya kongsikan koleksi jubah cotton yang depa dok tayang dekat SweetMuslimah.com.Sebelum tu, yang jadi lagi best sebabnya jubah-jubah ada banyak saiz dari s sampailah ke 3xl.Terbaik kan?

Koleksi Jubah Cotton Pelbagai saiz

Baju Muslimah


Baju Muslimah



Baju Muslimah


Koleksi Jubah Cotton

Rekaan Kemas, Selesa Dipakai dan Harga Sangat Berpatutan
Ya, itulah yang dapat saya katakan tentang Jubah Cotton ni.Kalau ada ibu yang sedang menyusukan baby, jangan risau dengan jubah cotton ni.

Depa ada jugak sediakan jubah khusus untuk ibu yang menyusukan baby.Haa, apa lagi nak tahu? Warna jubah disini, sangat-sangat sederhana.Maksud saya, pemilihan warna bagi jubah cotton yang ditawarkan juga adalah koleksi warna selamat tetapi ceria, tidak terlalu terang sehingga kalau kita pakai, semua orang dok pakat tengok atau dah nampak dari jauh.hohoho.Saya memang bajet low profile katakann..muehehe.

Kalau ikutkan memang banyak nak cerita pasal jubah cotton ni, tapi sendiri yang nak pakai kan, baik ekau pi tengok sendiri dekat sini :

SweetMuslimah.com

Online Shop Untuk Pakaian Seisi Keluarga
Nampak tak tu, tak payah rasa bersalah kalau pi shopping dekat sini sebab, sambil pilih jubah atau baju kesukaan sendiri, kita boleh juga shopping baju untuk anak-anak sekali.Kan senang tu.Err..tapi kalau ekau cari baju untuk anak lelaki atau bapak dia, memang tak akan jumpalah kan..sah-sah ni online shop untuk Muslimah sejati gitu..hohoho..

Ingin lebih kepuasan berbelanja disini? Jangan risau, kalau tak puas hati, jaminan wang akan dikembalikan beb.Oklah, selamat beramal dengan jubah cotton baru..:)

Post a Comment

0 Comments