Pengalaman Gagal Banyak Kali Temuduga Kerja Kerajaan

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Pheww.Tengok tajuk post kali ni memang seram.Kesian pun ada kan?Tapi itulah hakikat hidup masa lalu saya.Kalau ikut kengkawan yang sama grad dengan saya, kemudian pilih kerjaya perguruan, sekarang ni dah capai gred DG44 atau kalau yang tak jadi cikgu entah-entah dah jadi Manager.hoho.

Bukan masalah tidak bersyukur atau menyesali kehidupan masa lalu, tapi kerana kejahilan dan malas belajar dari orang lain menyebabkan saya ambil masa lama dan panjang untuk berada dalam kerjaya yang selesa sekarang.

Download Rahsia Lulus temuduga kerja kerajaan sekarang ( Klik gambar)

Ini belum lagi part saya gagal interview atau temuduga kerja yang saya lalui banyak kali.Memang sadis dan menyampah juga kalau anda mengetahuinya.

Sebenarnya, saya bukanlah tidak bersedia time nak pi temuduga kerja, malah saya banyak buat persediaan dari aspek bentuk soalan dan jawapan yang bakal ditanyakan oleh penemuduga.Saya juga berpakaian mengikut etika pakaian yang sewajarnya time menghadiri temuduga.

Kalau ikut orang yang berfikiran pesimis, akan kata dah takde rezeki kerja dengan kerajaan..nak buat macam mana kan?Ya, tiada rezeki tapi usaha ko tahap mana? Sebab Allah suruh kita berusaha dan berubah, kemudian barulah Allah ubah nasib kita.

Saya pernah mengambil ujian INSAK lebih dari 4 kali untuk menyertai kerjaya perguruan.Kemudian saya juga pernah 3 kali menghadiri temuduga KPLI.Kesemuanya saya lalui dengan pelbagai cerita yang menghampakan.

Akhirnya, saya ketahui bahawa terdapat tips rahsia ketika ditemuduga iaitu jangan over confident meskipun dah 10 kali attend temuduga dan jangan guna teknik yang sama ketika menjawab soalan penemuduga.

Saya temui tips rahsia ini dalam sebuah e-book yang saya baca iaitu Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan.Mak oii, banyaknya tips rahsia yang saya tak tahu dan tak ambik tahu yang terdapat dalam e-book Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan.Memang berbaloi kalau kita dapat baca dan hadam buku ni sebelum kita menghadiri apa-apa temuduga sama ada kerja kerajaan atau sebaliknya.

Memang ada sahaja yang berjaya dalam temuduga tanpa merujuk panduan temuduga kerja kerajaan ini, tapi bagi anda yang mempunyai kisah tragis dan sadis seperti saya, mengapa pula kita harus tolak peluang dan bonus yang terbentang depan mata kita kan?

Sila download Pakej lengkap untuk dapatkan tips panduan lulus temuduga dengan hanya klik gambar

Kini, setelah melalui proses temuduga dengan Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran (SPP), saya benar-benar yakin yang saya tiada masalah untuk dilantik ke jawatan tetap dalam perkhidmatan pendidikan dan seterusnya disahkan dalam perkhidmatan.

Saya percaya, jika kita gagal dalam usaha dan pekerjaan yang kita lakukan, maknanya ada something wrong somewhere yang kita kena cari dan cuba buat perubahan dari segi teknik dan strategi pelaksanaan.

Jadi, sebagai penutup kata, saya sarankan anda mengambil langkah proaktif dengan memiliki e-book ini dan segera buat tempahan bagi memastikan anda mendapat harga yang ditawarkan.Kerana saya dimaklumkan bahawa harga bagi e-book ini bakal berubah mengikut permintaan dan tawaran semasa.

Mendapat kerjaya dalam sektor awam memang menjadi idaman kebanyakan orang kerana banyak kemudahan dan juga kelebihan yang kita perlolehi ketika usia persaraan.Jangan abaikan peluang baik bagi anda memperbaiki diri dan berusaha dengan lebih baik supaya lulus dalam temuduga kerja.

Jika anda memiliki e-book Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan, anda juga bakal mendapat bonus e-book ini pula :

Contoh soalan dan jawapan temuduga kerja kerajaan-Boleh download sekarang

Tidak ada mana-mana kedai buku yang baik hati nak bagi anda bonus buku segala bagai jika anda membeli buku di pasaran.Setuju? Jadi, berhenti attend temuduga dengan kaedah berfikir dan menjawab cara lama dan dapatkan info terbaharu dan terkini lulus temuduga kerja kerajaan melalui e-book Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan.

e-book panduan terlengkap Rahsia lulus temuduga kerja kerajaan yang harus dimiliki oleh semua pencari kerja kerajaan

Semoga anda berjaya dengan cemerlang dalam apa jua sesi temuduga yang dihadiri dan jangan lepaskan peluang baik yang saya kongsikan dengan anda ini:)

Terima kasih sudi baca dan boleh kongsikan jika suka:)


Post a Comment

0 Comments