Jubah Cotton Murah dan Maxi Princess Cut Diskaun Hingga 40 percent di Sweetmuslimah.com

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Orang pompuan akan cepat-cepat bulatkan mata kalau dengar ayat shopping, baju murah.Ehh..dekat mana tu? Ada sale ka? Cantik ke baju-baju tu? Murah banyak mana?Ok.ok.saya memang faham sangat dengan psikologi geng-geng suka shopping baju murah ni.hoho..Harga murah bukan sebab takdak kualiti ya.Ini barang baik punya.errr.

Saya sendiri tak puas kalau hanya sekali singgah di online shop ni.Paling kurang dalam seminggu, adalah dua tiga kali sebab suka window shopping dan tengok kurung moden Lycra yang cantik, atau tengok-tegok jubah atau Maxi yang dibuat dari kain jenis cotton lembut tu.Memang tak sah online shopping ni kalau tak berkenan dan beli dua atau tiga pasang!

Mak ai, banyaknya beli baju.Dah macam saya kata tadi, harganya pun sangat murah dan berpatutan berbanding kualiti yang ditawarkan.Jom saya tunjukkan satu-satu apa yang best dekat online shop sweetmuslimah.com ni.

Ini promo terbaharu dari sweetmuslimah.com iaitu Sale sehingga 40 persen bagi jenis Jubah Cotton dengan Style Princess Cut.Kalau dah ada sale macam ni, memang rugi kalau kita tak ambik peluang ni. Bukan apa, kalau lambat, takut-takut saiz yang kita nak tu dah habis stok. Masa tu, hati dah berkenan pulak.Ishh.

Jubah dan Maxi Princess Cut Diskaun Hingga 40 percent
Khususnya untuk adik-adik remaja belia atau yang sedang belajar dekat kolej, Jubah Qirani dengan Princess Cut memang sangat sesuai kalau nak pakai pi kelas atau jalan-jalan dengan kengkawan.Design jubah ni pun simple tapi padanan warnanya memang sangat sesuai dan sederhana. Tidak terlalu menonjol atau dull kan.

Sila klik gambar untuk pilih saiz.

Q170 Kuning

Q170 Merah

Q186 Pink Muda

Q188 Marun

Q180 Kuning

Q156 Ungu

Blouse A Shape Dengan Nursing Friendly


MT81 Biru Merah

MT83 Abu

MT85 Hitam Pink

Q122 Hitam

Q174 Abu

Q162 Abu Tua
Terima kasih luangkan masa untuk membaca entri ini..:)

Post a Comment

0 Comments