EKSPERIMEN LAGI...


Dengan Bismillah,
AlHamdulillah.Laman blog Cik Matahariku kembali berubah wajah!.Kepada pembaca yang pernah berkunjung ke blog saya sebelum ini, pastinya dapat melihat kelainan itu.Saya sekadar ingin membuat eksperimen, dan selain itu saya merasakan perlu kepada perubahan wajah blog Cik Matahariku ini. Hmm..kita tengok impaknya nanti.InsyAllah.

Entri ini saya post ke Ruangan Entri Semasa untuk memaklumkan bahawa saya akan jadikan ruang ini sebagai post ringkas saya, selain mengupas isu-isu semasa. Semoga ia tetap juga memberi manfaat kepada semua.Wassalam...

Post a Comment

1 Comments

  1. sebenarnya, melalui pembacaan dan blogwalking, saya diberitahu supaya warna dinding blog sebaik-baiknya menggunakan background yang berwarna cerah.Jadi saya cuba mengikut pandangan dan panduan itu.Supaya lebih mesra tetamu..haha..

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!