Bloglist Blogger Baharu 2013

Dengan Bismillah,
Wahh..macam-macam segmen yang kreatif depa ni buat untuk meraikan blogger baharu macam saya ni kan hahha. Kali ini, saya jumpa lagi segmen bloglist blogger baharu. Sudah pasti saya sangat layak menyertai segmen ini, kerana inilah cara saya untuk tambah pengikut blog saya. Yelah kan, masa mula-mula buat blog ni, tak fikir pun nak ada follower ke apa ke..haa..sekarang, jom kita ramai-rama join segmen ini.

Bloglist Blogger Baharu 2013
kepada sesiapa yang berminat, syarat utama segmen ini ialah bilangan follower anda mesti kurang daripada 1000.Macam akak sorang ni, memang layak sangatlah kan..heheh..

Post a Comment

5 Comments

  1. selamat bersegmen,, dari dunia yang sama singgah meluaskan legasi

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan. Saya dari yang segmen sma. Keep in touch :)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih:)- salam perkenalan juga. Semoga kita sama-sama mendapat mnafaat dengan silaturrahim ini.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..
    Akak, terima kasih sebab sertai segmen ni.. Kita datang melawat, 'follow' dan komen sini. Jom tengok senarai penuh peserta. Harap klik semua butang 'follow' dan tinggalkan jejak :)

    New: Contest: Top Referer Get RM100 Topup!

    ReplyDelete
  5. salam dri segmen yg sama . DONE FOLLOW YOU , FOLLOW ME BACK :)

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!