Lagi CPUV On Going : Zurich Insurance Contest

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Kalau ikut rasa letih badan,memang best tido sekarang ni.Seharian siang tadi di sekolah sempena Hari Ko Kurikulum.Ini merupakan tahun pertama saya terlibat dengan Hari Ko Kurikulum sejak saya berkhidmat di sekolah ini.

Nak kata meriah sangat tu taklah jugak.Tapi rasa sangat lega bila satu program selesai untuk bulan Oktober.Seperti yang saya pernah kongsi dalam entri ini :Oktober Bulan Banyak Cuti,Tapi Banyak Aktiviti.Lepas ni Fokus pula kepada persiapan menyediakan kertas soalan untuk peperiksaan akhir tahun yang bakal berlangsung pada 28 Oktober. 

Err..ada seperkara lagi nak kongsi dekat sini.Mesti dah dapat agak kan.Tengok tajuk entri pun malas nak baca.eheheh.Apa lagi kalau bukan CPUV punya pasal.Harap-harap boleh dapat kumpul banyak earnings bulan Oktober ni.aamiin.


Kalau rajin bolehlah tengok iklan Zurich Insurance Contest kat dalam blog ini.heheh.Saya pun tak faham macam manalah dan masa bilalah iklan-iklan yang berlambak kat blog ni nak ditayang kat blog saya ni.Padahal ada 3 ruang je untuk iklan menempel.hoho.Mungkin depa ada bagi timing bagi setiap iklan keluar kot.entahlah. 

oklah.Selamat berhujung minggu.Jangan lupa singgah sini lagi..:) 

Post a Comment

0 Comments