DSKP Subjek KSSR Tahun 5 (2015)

Dengan Bismillah
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Tentu ramai kalangan guru sekolah rendah terutamanya yang akan mengajar subjek KSSR tahun 5 pada tahun 2015 ingin mendapatkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) bagi tujuan panduan dan rujukan bagi sesi Pengajaran dan Pembelajaran.


DSKP Tahun 5 Tahun 2015
Saya juga percaya, kebanyakan guru yang akan mengajar subjek KSSR pada tahun 5 pada tahun 2015 juga sudah dibekalkan dengan CD dan juga template borang pelaporan pentaksiran sama ada dari Jabatan Pendidikan Negeri  atau daripada Jurulatih Utama Negeri masing-masing bagi kemudahan mereka.Ini rutin bisa dan prosedur sejak KSSR diperkenalkan disemua sekolah rendah.

Namun begitu, saya akui, terdapat sebilangan guru yang tidak dihantar mengikuti kursus kerana biasanya Ketua Panitia atau Guru Subjek tertentu sahaja yang dipanggil berkursus dan ianya akan disebarkan dalam Ladap dan incourse lainnya disekolah.

Ok, tak payah panjang sangat mukaddimah awak wahai Cik Matahariku, depa nak pautan DSKP tu sekarang.heheh.Baiklah, cikgu-cikgu semua, bersama ini saya kongsikan pautan untuk mendapatkan DSKP Tahun 5 bagi Tahun 2015.:)

Senarai DSKP Subjek KSSR Tahun 5
Semasa artikel ini disediakan saya masih tidak dapat pautan atau sumber pautan DSKP bagi subjek Pendidikan Moral SK Tahun 5.Saya alu-alukan jika ada kalangan guru yang mempunyai sumber pautan DSKP subjek Pendidikan Moral Tahun 5 bagi SK agar dapat kongsikan dengan saya melalui ruangan komen.Terima Kasih.


Post a Comment

0 Comments