Komisen Job di Rumah Sudah Capai 3 Angka

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Wahh..cakap pasal bab duit terbukak semua biji mata kan..hohoho.Tapi inilah realiti. Sempena tahun baru dah masuk hari yang ke -29 ni, memang berbaloi kalau dapat share cerita benda yang best-best yang berlaku dalam hidup kita kan.AlHamdulillah..Yay!

Komisen Job di Rumah Sudah Capai 3 Angka



Ya, inilah cerita yang saya nak kongsi dengan anda semua.Pertama kali saya mengetahui tentang adanya kerja part time di rumah ialah pada sekitar Ramadan dua tahun lepas.Pada mulanya saya ingat kerja part time ni auta je.Manalah tahu kan.

Namun, selepas berjaya meraih komisen kali pertama, dan seterusnya yang terbaru sudah masuk yang ke 6 kali, saya semakin yakin bahawa boleh buit duit betul-betul dengan kerja part time yang ini.Anda musykil bagaimana caranya?


Malah lebih menyeronokkan, saya tak perlu mengupdate story pasal job di rumah ini banyak kali.Hanya dengan menulis dua atau tiga entri berkaitan kerja part time yang sedang "meletop" ni, saya kira sangat mencukupi dan berbaloi bagi Blogger Part Time macam saya.eceheceh.


Target dapat komisen 1k Sehari
Yang lebih mengujakan, inilah antara impian saya sempena tahun baru 2015 iaitu mengumpul pendapatan sebagai Affiliate Marketer sebanyak RM 100 SEHARI..err..terlajak taip pulok..RM 100 SEBULAN..ceh gitu.Kenapa bajet RM 100 sebulan je bukan sehari?

Dah itu je yang mampu dengan bilangan PV dan UV blog sehari yang saya dapat.Memang ada berangan nak target sampai 1k sehari..hoho..tapi bab malas update blog tu yang tak boleh tahan..hahha.Err..sebenarnya bukan malas, tapi masa banyak diperuntukkan dengan hal kerja dan rumahtangga, jadi blog macam terabai gitu.huhu.

Mulakan Sekarang!
Jadi, kalau anda berminat dan nak dapat komisen juta-juta..(huh! kalau cakap bab duit, tak mau kalah..hahha) mehlah jadi Agen Affiliate macam saya atau buat part time job di rumah macam depa yang dapat bayaran dalam USD lagi beb!

Ok cukup!Hal dunia ni tak boleh cerita panjang-panjang sangat kan..sebab hal akhirat tu yang kita kena kejar.Tapi lagi bagus dalam mengejar hal dunia, kita dapat sekali ganjaran atau buat bekalan untuk hari akhirat nanti.Niatkan untuk memberi setiap kali dapat lebih!:)

Terima kasih sudi baca dan boleh kongsikan jika suka:)

Post a Comment

0 Comments