Edisi Terkini Pilihan Baju Untuk Ibu Mengandung atau Menyusukan Baby

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Teringat zaman saya bawak baby dalam perut, paling susah nak jumpa baju yang cantik-cantik, kena pulak dengan saiz badan yang semakin berkembang dan selesa pula dipakai.Anda ada masalah yang sama seperti saya?

Baru-baru ni saya ada singgah dekat satu website online shopping khusus untuk orang pompuan je.Dari baju, tudung, skirt labuh, baju mengandung dan baju untuk ibu yang menyusukan sampailah baju untuk kanak-kanak pompuan.Memang best dan banyak pilihan dari segi warna, fesyen dan saiz.

Sebenarnya, dah banyak kali jugak saya pi online shop ni, memang rambang mata tengok baju jenis cotton nih.Sebabnya ia sangat sesuai dengan cuaca negara kita dan yang penting bagi saya masih mengekalkan penjagaan aurat dan selesa dipakai dari segi banyak pilihan saiz.

Anda berminat nak melihat sendiri pilihan pakaian yang ada? Takde masalah.kalau anda sendiri berminat, boleh je pergi lawat laman ini : SweetMuslimah.com

Baju Untuk Ibu mengandung atau Menyusukan Baby
Time mengandung, kebanyakan orang pompuan memang terpaksa terima hakikat yang badan kite akan lebih besar dan bulat dari biasa kan..huhu.Tapi kali ini, dengan pilihan terbaru dan terkini dari sweetmuslimah.com, anda tak perlu risau kalau mengandung dan kelihatan besar.Sebab apa?

Sebab baju mengandung depa ni memang sweet dan macam princess je kalau korang pakai.Lagi satu design dia yang kebanyakannya "A shape".Maknannya, taklah bila mengandung dari atas sampai bawah semua nampak besor kan.hoho.

Jom ibu-ibu semua, kita window shopping dulu..yay!!

  1. JN54 Abu

JN54 Ungu Tua

Baju Muslimah

Baju Muslimah

Baju Muslimah

Baju Muslimah

Baju Muslimah

Baju Muslimah


Baju Muslimah

Jangan risau.Gambar-gambar di atas sekadar perkongsian saya je.Kalau nak yang lebih banyak pilihan, memang kena pi sendirilah online shop dia.Tak susah pun.Dok depan pc atau tab korang, then cari online shop ni : SweetMuslimah.com.

Haa..lepas tu bukak mata luas-luas sebab nak pilih baju idaman kalbu kann..hohoho.Jangan lupa pulak baju anak-anak korang tu.Dah mak dapat baju baru, tak kan anak nak tengok je kann.muehee..

Post a Comment

0 Comments