Bila Blogger Masakan Popular Ikut Resepi Kita

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Saya ni memanglah dah agak lama tak update blog, tapi jangan ingat saya tak bukak dan singgah dashboard Blogger ni.Cuma beberapa hari ni, ada seperkara yang menghairankan saya.Kenapa banyak sangat visitor atau pelawat yang singgah ke blog saya tapi datang dari link seorang blogger masakan popular?

Geng mak dan akak yang rajin tengok resepi time nak masak mesti kenal dengan blog ni kann?

Inilah Kak Azie yang selalu ramah
menjawab komen readers di blognya:)

Kalau depa dok datang dari blog saya ke blog Akk Chef ni memang patut, sebab saya rajin dan banyak kongsi resepi dari blog Blogger ni.heheh.

Jadi, hari ni bila ada masa free, saya pun pi tengok blog Blogger masakan ni.Bacalah entri beliau tentang mee hoon goreng sedapnya.Memang betul kata Kak Azie, bukan semua orang boleh buat mee hoon yang sedap.

Ini pula bihun Kak Azie yang mengikut petua dari blog saya.Sedap sangat sampai bertambah makan katanya..:)
Ini bukan sebab resepi, tapi air tangan chef yang masak kann..:)

Katanya Kak Azie pi tanya pakcik Google, nak dapatkan petua supaya mee hoon boleh jadi lebih sedap.Dan rezekilah ni, sebab pakcik Google bawak Kak Azie ke Blog saya.AlHamdulillah:)

Terima kasih kak sudi singgah blog kecik ni.Padahal selalunya blog Kak Azielah yang saya dok terjah kalau nak buat apa-apa hidangan untuk keluarga.Kali ini sebaliknya pula.:)

Apapun, kepada readers yang teringin cuba resepi yang sama, boleh klik entri ini : Petua Buat Bihun Sedap.

Hasil carian imej untuk gambar bihun goreng sedap dan lazat

Selamat mencuba dan boleh kongsikan kepada rakan lain jika ia berguna untuk panduan mereka semua:)

Post a Comment

1 Comments

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!