Fesyen Kurung Terkini Yang Semakin Popular Dan Murah di Sweetmuslimah

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Memang dah lama saya dok perhati je fesyen kurung yang ada kat online shop Sweetmuslimah ni.Dahlah lawa-lawa, colournya pun nampak ceria je.Agak-agak kalau saya pakai, rasa macam muda 10 tahun gitu.haha.Korang semua dah tengok ke kurung fesyen Najwa yang New Arrival kat online shop sweetmuslimah tu.

Bukan nak ajak korang shopping manjang, tapi dah memang harga yang dia bagi tengah murah kot.Jom, saya belanja gambar Fesyen Kurung Terkini Yang Semakin Popular Dan Murah di Sweetmuslimah.

Opss..toksah pikiaq nak pakai baju lawa-lawa pi shopping ni, ekau dok depan komputer ke, laptop korang ke atau tercongok je kat muka tab korang tu, dah boleh shopping dah..online shopping kann.muehee.

Fesyen Kurung Najwa Paling Terbaharu di Sweetmuslimah

SM09 00014SM09 00016

SM09 00024SM09 00021

SM09 00023SM09 00015

Kalau korang ada berkenan kat mana-mana gambar yang kat atas tu, just klik je pilihan hati dekat gambar tu, nanti dia akan bawak korang ke details dan harga kurung tu.Mudah je kann.
Details tentang Fesyen Kurung Moden Najwa dari Sweetmuslimah.com
Mesti ada sebab istimewa kenapa saya beriya sangat recommended kurung moden Si Budak Najwa ni kat hampa kan.Kalau ikutkan memang banyak sebab, tapi bab jaga aurat kita memang tak dapat nak nafikan.Bak kata Ustazah saya masa sekolah dulu, kalau nak tutup aurat, tutup dan jaga betul-betul.Yelah kan, dah alang-alang kita pompuan yang berhijab,pastikan pakaian kita juga mesti betul-betul kemas, terpelihara dan mudah untuk kita solat, bawak anak-anak pi jenjalan dan macam-macam lagilah.

Kalau nak tengok pilihan warna yang lain, boleh terus pi online shop sweetmuslimah tu dekat sini : Pilihan Kurung Moden Najwa-Lagi satu, kurung Najwa ni sekarang tengah sales beb:)

Ni kira fresh lagi ni tau..New Arrivals tu..:)
Kalau yang belum kahwin tu, menjaga penampilan diri sebagai seorang muslimah ibarat menjaga kehormatan diri dan keluarga.Kalau mak saya dulu, pakai tudung pendek sikit masa zaman sekolah dulu, yelah kan sebab ikut kengkawan, habis di gunting terus tudung putih sekolah saya.Sedih beb!Tapi tulah, sampai sekarang ingat dan faham kenapa orang pompuan kena pakai tudung labuh lepas paras dada.AlHamdulillah.

Bagi saya pula, kurung Najwa ni just nice dan tak terlampau berlebihan.Boleh pakai pi kerja lagi.Ringkas tapi nampak anggun dan bergaya.Dok gitu?Hmm..kalau dah suka, tak payah bagi sebab pun kita akan tetap suka kan.muehehe.

Kalau ada yang suka Kurung Premium jenis Korean Lycra, boleh tengok dekat sini : Kurung Moden dari jenis Korean Lycra-Pun lawa-lawa dan harga memang murah habiss.Terbaik kalau dapat dua tiga pasang.erkk.

Oklah.sekarang ikut koranglah nak pilih yang mana.Yang penting kalau kita beli pun kurung moden ni, kita puas hati sebab kita dapat lebih bukan sekadar baju cantik dan bergaya, malah insyaAllah ada ganjaran di sisiNya sebab kita usaha nak jaga kehormatan diri.

Lagi satu, jangan membazir ya! Kalau dah beli kena pakai, jangan ko dok simpan pulak dalam gobok tu.muehhe.

Selamat shopping beb!




Post a Comment

0 Comments