Bloglist Setahun Dari ciklaili.com

Dengan Bismillah,



Hmmm..selalu post entri mesti cerita pasal pengalaman atau kisah anak-anak sendiri kan, hari ni cik matahariku buat pertama kalinya masuk satu program ( citt..ayat cikgu nih ) bloglist setahun anjuran blog ini. Saya rajin pergi blog ni dan bukan sekali malah saya rasa dah berkali-kali. Betul ni, kalau nak kepastian, cuba check dekat tuan punya blog tersebut..heheh.

Saya sendiri letakkan blog beliau dalam bloglist saya, tujuannya supaya saya akan segera dapat semua info terkini tentang dunia pendidikan dan pelbagai panduan yang beliau sediakan dalam blog beliau. Selain itu, saya suka kan blog beliau yang kemas, teratur dan mudah di aksess. Pendek kata, tak rugi kalau datang atau bertapa bertamu ke blog beliau. Jomlah sertai kepada semua blogger, dan kepada pembaca yang tiada blog, boleh datang untuk tambah ilmu di dada..

Seperti entri ini, maka saya ingin maksimumkan cuti-cuti sekolah ini dengan blogwalking dan perkenalkan blog cik matahariku kepada lebih ramai khalayak.

Post a Comment

0 Comments