Cara Promosi Blog Baru

Dengan Bismillah,
Al Hamdulillah, cuti-cuti sekolah ni saya berkesempatan blogwalking, dan sempat tinggalkan komen di beberapa buah blog yang saya singgah. Sebenarnya saya ni cerewet dalam memilih blog-blog yang saya akan singgah lalu atau singgah sambil melepak ( sesuka hati je kan..).

Dan saya sangat berbesar hati dengan satu ruangan blog di blog ini, kerana telah membalas komen dan "mereview" blog setahun jagung saya ni..:)- saya jadikan komen penulis blog tersebut sebagai asas atau inspirasi dan juga motivasi dalam dunia blogging ini.Tanpa sedar, dunia blogging ini cara kita menjalin ukhwah sesama rakan maya. 

Teringat pesan seorang teman ( yang juga seorang ustaz yang pernah saya ceritakan tentang nya dalam entri ini ). Katanya, menyambung dan mempererat silaturrahim ini akan menambah rezeki dan memanjangkan umur.Wallahuaalam..

Jom baca apa review penulis tentang blog saya..( terima kasih cik penulis! )



REVIEW BLOG #020 CIK MATAHARIKU

Asalamualaikum, Review satu blog bertajuk Cik matahariku, saya suka cara Owner blog ni yang bernama nur iman, dye berminat dengan segmen blog saya, terharu :) kalau korang semua tak caye .. cube tgk kat bawah ni!

nur iman ini menulis blog yang agak menarik, dan hebat.. mengisahkan tentang personal diri sendiri.. Warna blog yang elegan dan exotic, saya rasa blog ini boleh pergi lebih jauh dengan gaya penulisannya yang menarik.. cuma kalau boleh cuba buat artikel yang umum..

gembira baca kisah cik nur iman ni.. korang semua mari kita baca blog Cik Matahariku
This entry was posted on Dec 14, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through thRSS 2.0. You can leave a response.

ONE RESPONSE TO “REVIEW BLOG #020 CIK MATAHARIKU”

  1. wahh..review yang bernas.Terima kasih kerana "melayan" blogger baru macam saya ni.cadangan sdri sangat baik dan sedang berusaha ke arah itu.
    Reply

Post a Comment

7 Comments

  1. moga blog ini akan terus maju jaya di masa akan datang :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..Amin.terima kasih atas sokongan cik laili. sy mendoakan begitu juga untuk blog cik laili ye..:)-

    ReplyDelete
  3. Jemput la datang ye..http://dlaisran.blogspot.com/..:)
    Terima Kasih

    ReplyDelete
  4. saya pun baru jugak dlm memblog-blog ni.. huhu.. sila2 la jenguk blog saya http://instabeautyplanet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. terima kasih dan selamat datang ke blog cikmatahariku, sy akan ziarah blog awak nanti..:)-

    ReplyDelete
  6. Wahh kontennya bagus kak...Terus berusaha ya..

    ReplyDelete
  7. Teruskan menulis dan berkongsi. Ada perkongsian barulah rare!

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!