Betul Ke Susah Nak Dapat CPUV dari Nuffnang ?

Dengan Bismillah dan Selamat Sejahtera,
Hmm, betul ke susah nak dapat CPUV dari Nuffnang? Kalau ikut sejarah silam saya mula mendapat CPUV dari Nuffnang ni memang agak sadis.Mana taknya, saat saya check di bahagian earnings, tetiba saya dapati CPUV yang diterima sudah dicreditkan ke dalam akaun saya.Padahal masa tu, belum sempat belajar dan faham apa ke bendanya Iklan Nuffnang ni.Tapi masa tu dia bagi satu sen je pun.hee.( tapi dari satu sen tulah datangnya sejuta kan..).uhuk..uhuk.Harapan tinggi tu!

Betul Ke Susah Nak Dapat CPUV dari Nuffnang ?

tips dapat cpuv, cara nak dapat banyak cpuv, Nuffnang

Sebelum tu, saya rajin singgah blog INI sebab tuan punya blog banyak kongsi tips dan kongsi sekali jumlah earnings yang beliau dapat dari Iklan Nuffnang. Dari situlah saya faham tentang CPUV atau BE, CPC dan Advertorial. Saya hantar email juga kat blogger ni sebab nak bagi lagi puas hati.Pada awalnya, saya memang susah nak percaya dengan tulis blog dan pasang iklan sesaja, kita boleh jana income sampai ribu raban macam tu.hehe.

Selain itu, saya juga ikut panduan dan tips yang banyak dikongsi oleh blogger lain supaya pihak Nuffnang boleh nampak dan percaya kredibiliti blog kita untuk Nuffnang rekmenkan kat Advertisers.Antara tips yang saya ikut dan berkesan ialah :
  • Hantar ticket ke Nuffnang
  • Update Survey di Blog 
  • Bila dah dapat CPUV, kena rajin update blog
  • Pastikan traffic blog maintain.Kalau jatuh, still dapat naikkan semula dalam tempoh yang cepat.
  • Pasang ketiga-tiga iklan di tempat yang dicadangkan dalam blog
  • Mendapat status Glitterrati
  • Jangan kedekut buat entri dan link ke Nuffnang
Tak Susah Nak Dapat CPUV Nuffnang Jika Rajin Belajar dan Ikut Tips

Ya, begitulah kawang-kawan semua.Ikut dan buatlah tips yang rakan-rakan blogger lama sarankan, InsyaAllah blog kita tiada masalah untuk mendapat CPUV dari Nuffnang.Kawan -kawan juga boleh baca ENTRI INI kalau nak tahu tips untuk mendapat lebih banyak CPUV dari Nuffnang.


Ini pula CPUV yang sedang on Going di Blog saya, dan saya tidak mendapatnya secara percuma melainkan dengan melakukan tips-tips yang saya kongsikan di atas tadi.Selamat Mencuba kawan-kawan.



Saya pernah kongsikan senarai CPUV yang pernah saya dapat di dalam entri ini Nuffnang :Terima kasih Pilih Blog Saya-Saya percaya, kebanyakan blog yang tidak pernah putus malah ada kalanya mendapat CPUV selang sehari, bukan sebab Nuffnang Pilih kasih, tetapi ia berlaku atas daya usaha mereka yang rajin dan tekun dalam berblog!
Entri yang kita hasilkan mengambarkan komitmen dan kesungguhan kita terhadap blog sendiri!Jika anda sanggup bersusah sedikit dan rajin menambah ilmu, maka ia akan terserlah melalui tulisan anda...


Post a Comment

0 Comments