Contest Kasih Ephyra : Phase 1

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Wah, terbaiklah Contest Kasih Ephyra ni.Tentu anda tertanya-tanya apa kaitannya Contest Kasih Ephyra ni dengan Post Entri saya kali ini kan? Opss, jangan marah atau jeles saya telah terpilih untuk menjadi duta Ephyra bagi tahun 2014, itupun kalau saya menang dalam contest Ephyra Fasa 1 ni ( tipu ok.haha).

Contest Kasih Ephyra : Phase 1

Entri ini merupakan penyertaan kedua saya dalam contest Ephyra. Contest pertama tu kalau nak baca bolehlah klik SINI.Contest kali ini dianjurkan oleh blogger Filla dengan kerjasama Oceanlife2u.Sebenarnya ada beberapa perkara penting yang anda perlu lakukan sebelum menyertai Contest Kasih Ephyra.Haa,Ingat senang nak jadi orang cantik, gebu dan Flawless ni.hehe.Kena ada usaha sikitlah.Tapi dengan sertai contest ini, impian anda untuk menjadi cantik, putih, gebu dan Flawless mungkin akan menjadi realiti.InsyaAllah.

Syarat-Syarat Sertai Contest Kasih Ephyra




Syarat-syarat yang saya kongsikan dibawah ini merupakan syarat khas untuk Contest Kasih Ephyra Phase 1.Sebenarnya Contest ini terbahagi kepada 2 fasa.Apapun, Sila klik pautan dibawah untuk mengetahui syarat-syarat Contest, Tarikh Penyertaan dan Hadiah Kepada pemenang :
Apa itu Ephyra ?

Bagi anda yang pertama kali mendengar nama Ephyra, tentunya tertanya-tanya apakah sebenarnya Ephyra ini? Bagus soalan anda. Ok, saya tolong jawab kemusykilan anda tu ya:)
  • EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa, sangat berkesan untuk memutihkan , menganjalkan dan melembapkan kulit. Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman. Ia dirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri, Gam Akasia, L-glutathione, Astaxanthin, Acerolla Ceri, Serbuk Tomato, Ekstrak Bunga Marigold dan Superberry.
  • EPHYRA merupakan sejenis minuman enak yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.
Siapa Yang Perlukan Ephyra ?

Mana-mana wanita akan terlebih dahulu memikirkan akan keberkesanan produk dalam memastikan wang yang dilaburkan berbaloi dengan hasil yang diharapkan.Jadi, apa kata anda ketahui dahulu siapa sebenarnya yang sangat memerlukan Ephyra. Jika anda mempunyai masalah-masalah berikut, maka Ephyralah jawapannya!

  • Umur 25 dan ke atas
  • Kulit Kering & kedut
  • Kulit kusam & kendur
  • Pigmentasi dan kulit bermasalah (jerawat)
  • Proses Pemulihan lambat
  • Mudah Rasa Penat
  • Daya Ingatan Merosot
  • Sakit-sakit badan / sendi
  • Metabolisma rendah

Apakah kelebihan menggunakan EPHYRA?

Wah, ini pula kelebihan Ephyra yang pastinya tidak dapat anda samakan jika anda menggunakan produk kesihatan lain. Dalam masa seawal 14 hari, anda boleh menikmati kelebihan-kelebihan berikut dengan mengunakan produk Ephyra.
  • Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri
  • Membantu memulihkan wajah yang bermasalah
  • Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
  • Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar
  • Melancarkan sistem pencernaan dalam badan
  • Mengurangkan kadar kolesterol
  • Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
  • Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan
  • Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolism
  • Melegakan kesakitan sendi dan arthritis
Apa Kata Pengguna Ephyra ?



Testimonial pengguna sangat penting dalam mana-mana pengenalan produk.Kali ini, saya juga tidak mahu mengecewakan anda. Dibawah ini, saya kongsikan salah seorang testimonial pengguna yang saya perolehi dari Oceanlife2u.com sebagai bukti keberkesanan dan jaminan bahawa produk Ephyra ini memang dapat mengatasi dan menyelesaikan masalah anda.Jom kita tengok :)



Anda boleh dapatkan testimonial pengguna lain DI SINI berkaitan masalah tumit kaki merekah, masalah jeragat, masalah kulit tidak sekata dan penghidap arthiritis serta banyak lagi.Apa yang pasti, Ephyra bukan sahaja membantu membaik pulih sistem luaran badan malah menyerlahkan juga kesihatan dalaman anda.

Sebab Sertai Contest Kasih Ephyra Phase 1

Saya bukanlah seorang yang terlalu obses dengan kecantikan, tetapi dengan Ephyra saya yakin ia bukan sahaja baik untuk kesihatan luaran malahan juga kesihatan dalaman.Inilah yang saya pentingkan dalam penjagaan kesihatan diri.

Saya harap dengan menyertai Contest Ephyra ini saya akan menang dan dapat bantu saya menyelesaikan beberapa masalah saya seperti metabolisme rendah, kulit berjeragat dan juga tumit kaki merekah.

Terima kasih Oceanlife2u.com dan juga Blogger Filla kerana peluang yang diberi dalam Contest Kasih Ephyra Phase 1.

Psttt: Boleh juga baca review saya tentang produk ephyra dalam entri Phase 2: Penggunaan Produk Ephyra bersama blog Kasih Aleya.

Post a Comment

0 Comments