Terima Komisen 50% Kali Pertama Daripada JobdiRumah

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Dah kata kan.Tak rugi jadi Blogger.Lagi bergaya kalau jadi blogger yang dapat jana income pasif daripada job review produk atau jadi Agen Affialiate.Macam saya.hehhe.Nampak eksyen pulak.Tapi itulah yang saya nak kata dan kongsi dengan anda semua.

Tengok tajuk pun dah tahu.Tentulah berita gembira buat saya kan? Paling happening saya dapat tahu pasal ni bila alarm telefon bimbit saya berbunyi jam 4.30 pagi ( sebab nak iron baju sekolah anak.huhu).Sekali tengok dekat skrin telefon tu ada notification dari email saya yang tertera begini :


Best kan? Siapa nak masukkan dalam akaun kita RM25 ( Komisen 50%)?Kena pulak time tu kita tengah sedap-sedap tidor beb!


Artikel  bertuah Job Di Rumah ini saya tulis pada Ramadan tahun lepas.AlHamdulilah.rezeki.rezeki. Ada ke sesiapa yang berminat nak buat kerja part time dekat rumah? Terutamanya geng bloggers yang masih lagi student yang nak tambah duit buat beli buku dan duit makan atau minyak kereta atau belanja makwe.erkk.

Jangan malu jangan ragu.Sila dapatkan maklumat lanjut dan terus daftar disini: Daftar JobdiRumah. Hanya perlu ada laptop.Pandai menaip. Ada internet.Line clear.Insha Allah.

Setakat RM25 hinggit pon nak heran? Ok. Selain terima komisen dari JobdiRumah, saya juga mendapat komisen dari Ashadee.com dengan Entri Paling Popular saya ni.

Cakap tanpa bukti pun sapa nak percaya ek.Takpe.Saya kongsikan disini.Ekslusif buat anda.


Nampak tak blog boleh buat duit?Maka, Usahakanlah!

Post a Comment

0 Comments