Terima Komisen ke-2 dari Job Di Rumah (JDR )

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Kali pertama dapat komisen Job Di Rumah memang surprise.Sebab masa tu baru bangun tido jam 4.30 pagi, alih-alih tengok kat skrin telefon ada satu notification mention macam ni :Congratulation! you have generate Commisions on the Affiliate Program- 

Kalau nak baca kisah saya excited tahap gaban plus jakun dapat Komisen Job Di Rumah kali pertama, cubalah baca entri ini : Kisah Dapat Komisen Kali Pertama dari Job Di Rumah.

Klik Gambar Untuk Dapatkan Tips Kerja Part Time Yang Mudah


Kali kedua dapat pula, dua tiga hari baru ni, pun tengah busy.Malam-malam check email, dapat lagi satu notification.Memang puas hati dan berbaloi sebab bayaran dibuat dengan pantas dan masuk ke akaun bank kita
Jadi Agen Affiliate untuk Job Di Rumah memang menguntungkan!

Cakap pasal Job Di Rumah, sebenarnya sesiapa pun boleh buat kerja ni.Tak susah pun.Peralatan yang kita kena ada untuk buat Job Di Rumah ni semuanya kita dah ada.Hamboi, senang ekau kata "kita" ya.haha.Yelah dah ekau dok baca dan bukak internet hari-hari tu, samalah "kita" kann? Tinggal lagi kenalah ada laptop atau komputer sendiri.Pinjam kawan punya laptop pun boleh.Nanti dapat payment dari Job Di Rumah, ekau belanjalah kawan tu nasi lemak ka, sate 100 cucuk ka.hoho.

Ok.Ni ha kerja-kerja yang boleh kita buat kalau kita betul-betul berminat.




Buat kerja part time macam ni, memanglah kena ikut time yang kita boleh dan itulah sebabnya Job Di Rumah menjadi pilihan ramai budak-budak lepasan SPM, Kolej, Fresh Graduate dan yang tengah ponin dengan kerja sekarang dan nak cuba kerja part time sambil dok jaga anak buah kat umah.hoho.Apa-apalah.

Oklah.Kalau ada peluang dan ingin cuba sendiri Kerja Part Time ni, boleh Daftar kat Sini : 

Terima kasih sudi luangkan masa baca perkongsian ini, boleh like dan kongsikan dengan kawan-kawan lain.




Post a Comment

0 Comments