Steak Sejuk Beku Lazat Dan Mudah Di sediakan dari SteaQ Hub

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Steak Sejuk Beku pertama kali diperkenalkan oleh sebuah syarikat bumiputera Muslim iaitu SteaQ Hub Ventures. Pertama kali saya tahu tentang ini bila seorang kenalan di Facebook berkongsi tentang hidangan steak yang kita boleh dapati dengan delivery atau beli sendiri di pasaraya terkemuka seperti Giant dan Tesco.
steak sejuk beku sedap
Kalau nak ikutkan saya sendiri boleh kira dengan jari berapa kali dah makan steak bagai ni. Maklumlah dah anak jawa yang memang confirm makanan rujinya nasi dengan lauk ayam, ikan dan sayur dan paling kurang mesti ada sambal belacan.hoho.

Tukar selera hidangan western dan cuba pilih steak istimewa dari SteaQ Hub :)
Tapi, sekali sekala tukar selera dengan western takdak salahnya kan hehe. Paling istimewa apabila tagline di SteaQ Hub yang mementingkan Quality Time kita dengan keluarga atau anak-anak. Ya, sekarang ni, masing-masing bajet sibuk dan ada kala nak makan sedap macam ala-ala western gitu kan. Sekarang ni, tak payah susah payah nak cari tempat makan steak yang paling sedap atau nak cari resepi buat steak yang paling senang tapi sedap.

Nak makan candle light dinner atau hidang untuk tetamu yang datang rumah pun best jugak kan.Mesti guest kita berbesar hati nak datang rumah kita lagi.Lamb steak tuu..hehehe.
SteaQ Hub sedia tawarkan kepada kita semua Steak segar dan terbaik dari ladang yang boleh kita sediakan sendiri di rumah. Setakat ini, ada empat pilihan hidangan SteaQ Hub yang kita boleh dapat.

Jom saya belanja gambar dulu.

Produk Utama di SteaQ Hub
Antara empat produk utama yang ditawarkan oleh SteaQ Hub ialah :



Grill Chicken Steak
Kandungan:
Marinated boneless chicken thigh
Premium quality crinkle potato strips
Chicken cocktail  sausages
SteaQ Hub sauce

Lamb Shoulder Steak 
Kandungan:
Marinated bone-in lamb shoulder
Premium quality crinkle potato strips
Chicken cocktail  sausages
SteaQ Hub sauce

Beef Striploin Steak
Kandungan:
Marinated striploin slices 
Premium quality crinkle potato strips
Chicken cocktail  sausages
SteaQ Hub sauce

Crispy Fish Fillet
Kandungan:
Breaded fish fillet
Premium quality crinkle potato strips
Chicken cocktail  sausages
SteaQ Hub sauce
Empat pilihan kit lengkap steak yang boleh kita sediakan sendiri di rumah dan masak ikut cara kita sendiri - sama ada nak masuk dalam mikrowave, oven, pan fry... 
asal kita bahagia :)
Lamb steak yang mengundang selera. Paling tak tahan tengok sos lada hitam dia. Pheww... Terbaik!

Grilled chicken steak-wallah..

Gambar ni saja nak bagi korang telan liur then pergi dapatkan sekarang jugak Grilled Chicken ni.hoho
Kalau nak cari kat pasaraya macam Tesco atau Giant, pergi kat bahagian frozen food dan cari sampai jumpa ya.Packaging dia pun menarik je kann..


Dah merata majalah dan suratkhabar SteaQ Hub ni masuk..but ekslusif for the first time dalam Blog Cik Matahariku ni.hehhe.



Kalau bab makanan ni, semua orang nak tahu sedap ke tak steak yang SteaQ Hub sediakan ni kan? Jangan risau beb, kalau bab makan dan makanan yang saya share atau story dalam blog kecik saya ni, mestilah yang sedap-sedap je. :)

Kalau korang nak tengok sedap ke tidak set steak sejuk beku ni, boleh baca kat sini dengan pic yang lebih mengiurkan.hahha. -Lamb Shoulder dan Grill Chicken Yang lazat dari Steaqhub-

Kalau dah ko malas sangat nak keluar pergi beli.. order je kat Tesco Online sampai depan pintu dia orang hantar. Steak dari SteaQ Hub ini memang direka khas untuk kita-kita yang tak banyak masa nak masak tapi at the same time nak makan western yang berkualiti di rumah.Yeahh.Cuma buat masa ini, delivery dari Tesco Online ni hanya ada sekitar Kuala Lumpur, Selangor, Johor Bahru dan Pulau Pinang ya.

Hasil carian imej untuk TESCO ONLINE
Bila pi kat Tesco Online, pilih menu Chilled & Frozen, kemudian klik "Ready to eat Meal".Nak lagi senang taip "Steaqhub" kat search, jumpalah produk SteaQ Hub ni..:)

Ok. Kalau nak tahu lebih banyak tentang Steak Sejuk beku yang lazat ni, boleh terus pi tengok website atau Facebook depa nih.Satu lagi, kalau anda atau sesiapa yang berminat nak jadi rakan niaga dengan SteaQ Hub Ventures ni boleh whatapps nombor ini ya : 010-4007300

Jemput singgah dan klik laman sosial SteaQ Hub di  bawah untuk dapatkan lebih banyak maklumat tentang steak sejuk beku yang terbaik dipasaran.

Terima kasih sudi luangkan masa anda baca Food Review ini. Usah lepaskan peluang nikmati steak kegemaran anda sekarang juga dari SteaQ Hub :)

Post a Comment

6 Comments

  1. May I simply just say what a relief to discover someone who actually understands what they're talking about on the
    internet. You actually know how to bring a problem to
    light and make it important. A lot more people ought to look
    at this and understand this side of the story. I was surprised
    you are not more popular because you certainly
    possess the gift.

    Visit my site - máy lạnh toshiba

    ReplyDelete
  2. I am reall impressed with your writing skills as well as
    with the layout on yojr weblog. Is this a paid theme or did you customize itt
    yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it
    is rare tto see a nixe blog like thiis one these days.

    ReplyDelete
  3. It's not my frst time to pay a visit this web page, i am visiting this website dailly and take fastidious information from here daily.

    ReplyDelete
  4. This paragraph is genuinely a nice one it assists new
    net users, who are wishing for blogging.

    ReplyDelete
  5. Thanks very nice blog!

    ReplyDelete
  6. I think thhe admin of this website is in fact working hard for his web site, for the reason that here every material is quality based data.

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!