Jom, Ikut Saya Berubah!

Dengan Bismillah,
Hmmm..nampak gaya budak kecik yang sekarang dah jadi "handbag" baru saya memang cemburukan sayalah!. Saya rasa nak cubit-cubit je pipi dia yang selalu buat ayah dia geram.Mana taknya, time saya nak buka blog, masa tulah dia boleh jaga dari tidur yang lena.Huh..
Inilah budak lelaki kecik yang telah berjaya ubah jadual hidup saya.
Budak lelaki kecik yang sorang ni juga ada masanya kacau masa tidur saya.huhu.Hai, dah boleh jadi panda mata saya dibuatnya. Anda bagaimana? Adakah sorang budak kecik di rumah anda yang selalu cemburu akan rutin harian anda? Apa yang anda buat, ke mana anda ingin pergi dan dengan siapa anda berbual pasti si budak kecik itu selalu ingin bersama anda.Haa..apalagi, masukkan dia dalam Changes Worth Making-Drypers Contest. Puas hati saya.Barulah berbaloi (kalau menanglah kan...).heheh..

kalau nak masuk contest ni bolehlah klik image gambar

Jom, Ikut Saya Berubah

Apapun, AlHamdulillah. Saya sangat bersyukur sebenarnya, kerana kehadiran budak lelaki kecik yang saya panggil Aryan Iman ini memang satu rahmat dan rezeki buat kami sekeluarga.Saya memang terasa perubahan dalam rutin dan jadual hidup saya.Tapi saya tak akan kecewa kerana dengan adanya Aryan Iman banyak mengubah diri saya supaya lebih berdisiplin dalam menghargai waktu, fokus dalam setiap pekerjaan saya dan lebih prihatin dalam semua keperluan anak-anak saya.

Oklah, jom ikut saya berubah. Boleh baca dan kongsi pengalaman saya bagaimana budak lelaki kecik ini berjaya mengubah diri saya dengan klik image dan link dibawah :

senarai peserta lain yang joined Changes Worth Making-Drypers Contest.
saya baru joined contest ni pagi tadi
Jangan lupa komen atau like dekat link yang saya sertakan. Kalau ada rezeki ramadan, mana kita tahu kan. Tapi kalau tak menang, takpelah. Yang paling penting budak lelaki kecik ni telah berjaya bentuk saya jadi "super mum" dengan usia sekecil itu!whoaa..I feel good..:)-

Post a Comment

9 Comments

  1. Huhuhu... semoga berjaya.

    Ya, sesungguhnya kehadiran cahaya mata dalam keluarga pasti menyinari hidup.

    ReplyDelete
  2. betul TI, Alhamdulillah.Saya sangat bersyukur dengan adanya chyamata yg menjadi sumber bahagia sy..:)-

    ReplyDelete
  3. Alamdullilah...sihat dan comel baby :)
    Jagalah kurnian Allah ini sebaik mungkin. Bersyukurlah...sesungguhnya anda amat bertuah berbanding saya.

    ReplyDelete
  4. .. itu le rahmat dari kelahirannya.mg berjaya CM

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, terima kasih ats doanya..:)-

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!