Blog Cik Matahariku Dapat CPUV Nuffnang Misteri

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Ya, begitulah kengkawan semua. Blog Cik Matahariku Dapat CPUV Nuffnang Misteri. Maaf ya.Ini bukan cerita seram atau cerita hantu macam yang depa dok hangatkan pasal Villa Nabila tu.Erkk..kalau ada yang datang sini sebab minat sangat kat cerita seram dan cerita hantu, ini bukanlah blog bacaan sesuai untuk anda..:). 

CPUV Nuffnang Misteri

Sebelum saya bercerita panjang tentang CPUV misteri yag saya dapat ni, apa kata kengkawan semua tengok dulu jadual pendapatan (ceh wah..) Nuffnang yang saya tunjukkan kat gambar bawah ni.

Senarai CPUV yang saya dapat pada bulan Oktober di atas nih memang lebih menarik kalau nak di bandingkan dengan earning yang ciklaili dapat dalam Entri 1 Hari 1 CPUV Nuffnang , hehe.Yelah kan, satu hari sampai dua CPUV depa bagi kat blog saya.Tapi yang jadi misterinya apabila saya sendiri tidak tahu kewujudan CPUV ini kerana kedudukannya di antara bulan-bulan terdahulu. 

Selain baru "terjumpa" earnings ini semalam, tahu-tahu sahaja sudah credited rupanya.Tak acilah macam ni kan. Baru sempat kumpul 13 sen.haha.Saya belum lagi hantar ticket kat Nuffnang bertanyakan hal ini.Rasa macam malas pun ya nak tanya depa. Apa komen kengkawan semua.Pernah ke dapat CPUV MISTERI macam ni juga ?

Post a Comment

0 Comments