Status CPUV Januari Hingga Mei : Credited

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
AlHamdulillah.Asal menulis dan buat blog ni sebab beralih medium menulis.Dulu, mula-mula kenal Facebook, banyak benda nak post dekat wall tapi ruang terhad.Tak boleh tulis status panjang-panjang.Bila kenal Blog, saya terus tidak aktif di Facebook. 

Rupanya dengan Menulis di Blog, kita dapat faedah sampingan lain.Tidaklah mewah dan kayo dengan duit berblog ni ( walaupun ada yang telah meraihnya), tapi ia dapat juga mengembirakan dan meningkatkan motivasi saya sebagai blogger supaya konsisten dalam berkongsi maklumat dan info kepada pembaca.Saya menyebutnya sebagai "Ganjaran Kepada Diri Sendiri":)
Inilah senarai CPUV yang saya perolehi sepanjang Januari hingga Mei 2014 dan semuanya sudah credited.Jadi, Encik Nuffnang, Boleh tak saya dapat CPUV yang baru?muehe.hehe.


Terima kasih kepada semua Advertiser dan Team Nuffnang yang menyokong dan memberi kepercayaan kepada blog saya:)Saya sangat menghargainya dan berterima kasih juga kepada para pembaca atau pengunjung yang sudi singgah dan klik iklan di blog saya.




Post a Comment

0 Comments