Blog Cik Matahariku Dengan Template Baru!

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Memang letih den dibuatnya.Beberapa hari lalu, saya sengahaja meninjau-ninjau template blogger yang banyak dikongsikan dalam laman web berkaitan. Asalnya, saja nak tengok-tengok dan cari idea nak bagi blog sentuhan baru.Ceh gitu kann.

Belek punya belek template yang macam-macam tu, akhirnya saya nekad untuk terus tukar template Megpite sedia ada. Dan hasilnya, seperti yang anda lihat sekarang.Saya sukakan template yang kemas dan warnanya yang ringkas.Namun tetap juga inginkkan template yang sedap mata sendiri memandangnya.hehhe.

Apa pendapat anda semua? Memang belum siap sepenuhnya. Masih ada beberapa perkara yang saya ingin perbaiki dan ubah ikut selera saya.ecehceh.Header blog pun tak siap lagi.Jangan tetiba virus MALAS datang, harus blog baru ini takde nama nanti.huhu.Tolong doakan saya rajin, kaya dan berjaya.err.Apa kaitannya mintak doa kaya segala bagai nih.

Alang-alang mintak korang doakan, bagus jugak selitkan sepatah dua doa-doa yang bagus untuk diri sendiri.muahaha.sori.

Inilah nama template baru saya. News Pro-Responsive Blogger Template.Tak tahulah setakat mana kelebihan template ini.Kalau ikut yang depa bagitahu lebih kurang macam nilah :





Apapun Content is the King. Ye dok?Harapannya, dengan template baru ini dapatlah jadi pengubat malas dalam update entri.aamiin. 

Post a Comment

0 Comments