Dapat Lagi CPUV Baru :MGIA Parent Campaign

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
AlHamdulillah.Saya update entri secara langsung dari Kampung halaman tercinta di Kota Tinggi, Johor.Tengah cuti raya kan..err.Rayalah sangat!Dok kampung, dah selesai breakfast, apa lagi boleh buat.Sementara nak tunggu masak tengahari, saya pun tengok-tengok Dashboard dekat Nuffnang.


cpuv di blog cik matahariku

Hey..dey..dey..saya dapat lagi CPUV baru yang sedang On Going!Memang terbaik jadi blogger part time.heheh.Tengah bercuti balik kampung pun, ada earnings masyuk dalam blog.uiks.Nampak sangat mata duitan den ni ha.uhuk.uhuk.

Hari tu saya ada cerita kat dalam entri ni: Bonus Akhir Tahun yang kononnya saya nak join Contest SEO : Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan, tapi sampai la ni tak tertaip entri tu.Mood buat artikel SEO la ni tengah ke laut.huhu.

Lagi satu, mood tengah kemaruk nak tukar template baru pun ada.Asal bukak Dashboard Blogger, mesti fikir nak tukar template baru yang lain.Memang susah nak buat template ikut taste sendiri.Nak edit sendiri, memang makan tahun baru siap sebab masih terhegeh-hegeh dalam bab coding.

Apapun, terima kasih dengan kehadiran rakan readers ke blog kecik ni.Takde maknanya CPUV selonggok pun kalau takdak sesiapa yang singgah baca blog saya ni.Saya sangat menghargai kehadiran anda semua.Semoga Allah kurniakan kita rezeki yang lebih baik dan melimpah ruah pada setiap masa.aamiin.

Post a Comment

0 Comments