Dulu Dan Sekarang Blog Saya

Dengan Bismillah dan Salam Sejahtera,
Memang tak sangka dan sudah tentu ianya mengembirakan saya.Eh..eh..pasai apa ni? Tetiba je kan.hahaha.Tulah, kan saya dah kata, saya ni suka "ke laut dulu" sebelum sampai ke tajuk entri.Kalau tulis karangan SPM, sah-sah failed ni.karangan terpesong.Apa-apa jelah.

Nak kongsi dekat sini akan perkembangan blog kecik saya ni.teringat-ingat dulu zaman mula berblog, saya cuma dapat kumpul 11-20 orang followers je.Masa tu memang tak pandai lagi nak dapatkan ramai followers.Sebenarnya sekarang pun sama jugak.heheh.Tapi sekurang-kurangnya, ada juga peningkatan kan.

Jom tengok Blog saya yang dulu dan Sekarang.Mungkin ada "benda" lain yang lebih bermakna yang saya boleh kongsikan.Eh, ada ke?Tunggulah...:)

Follower Saya Yang Dulu




Follower Saya Yang Sekarang


Terima kasih dengan kesudian anda semua memilih untuk mengikuti dan menjadi follower Blog Cik Matahariku.Blog ini memang tidak menjanjikan kepuasan tahap gaban dalam penerbitan entrinya tetapi saya berani jamin bahawa kebanyakan entri ini ditulis sepenuh hati dan jujur dari diri sendiri..eceh.ceh.

Semoga terus setia menjadi readers di blog saya ya!

Post a Comment

0 Comments