Senarai CPUV On Going Disember

Dengan Bismillah
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Insha Allah, pepagi ni kita cerita dulu bab-bab yang best dalam berblog.heheh.Saya baru sahaja baca di sebuah website komuniti usahawan online.Saya setuju dengan pandangan penulis tersebut yang memberitahu bahawa tahun 2015 bakal menyaksikan lebih ramai blogger yang akan jana income daripada blog masing-masing.

Salah satu caranya ialah dengan menyediakan ruang sewa iklan.Ada juga sesetengah blogger yang pilih untuk pasang iklan daripada pihak pengiklanan seperti Nuffnang, Innity, Adsense dan banyak lagi.Malah jika ada blogger yang berminat menjadi Agen Affiliate, mereka boleh juga pasang iklan berkaitan dengan produk yang mereka promosikan dalam blog.

Nampak sekarang? Mudah bukan seorang Blogger jana duit secara online dari rumah secara part time atau full time.

Ok, kali ini saya ingin kongsikan senarai iklan yang ada dalam senarai CPUV blog saya.Tidaklah semeriah blogger lain tapi sangat berbaloi dalam menaikkan earnings sedia ada.Setakat ini saya belum pernah cashout sebab niat jadikan earnings tu sebagai tabungan.hoho.kemain cita-cita kan..

Senarai CPUV On Going Disember



Entri penghargaan ini khusus kepada semua pengiklan yang sudi meletakkan iklan mereka di blog kecik ni.Semoga tahun 2015 menjanjikan earnings yang lebih banyak dan terima kasih Nuffnang:)

Kepada blogger yang baru sahaja buat blog, anda boleh daftar iklan nuffnnag dengan klik link ini:Cara Daftar Iklan Nuffnang Dalam Blog. 

Terima kasih sudi baca dan singgah blog ni:)


Post a Comment

0 Comments