Terima Komisen Ashadee Kali ke-13

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
AlHamdulillah. Syukur kepada Allah Taala atas segala limpahan kurnia dan rezeki kepada saya, suami dan anak-anak.Paling penting kita masih diberi nikmat Iman dalam kehidupan ini.Ya, satu-satunya nikmat yang paling besar yang DIA kurniakan kepada kita.

Kali ini saya ingin kongsikan pendapatan pasif yang saya terima sejak menyertai program Affiliate di Ashadee.com pada penghujung 2013 dengan jumlah komisen pada awalnya yang diterima adalah serendah RM 10. Saya berasa sangat bersyukur kerana diperkenalkan dengan program Affiliate ini selepas membaca Blog Blogger Otai Ini.

Klik gambar untuk Daftar sebagai Affiliate di Ashadee.com

Semoga dengan ilmu, perkongsian dan banyak tips yang beliau kongsikan dalam blognya itu, Allah akan ganjari beliau dan seluruh ahli keluarganya dengan rezeki dan kebaikan yang lebih banyak dan berpanjangan.aamiin.:)

Komisen Sebagai Affiliate di Ashadee pada tahun 2013
Komisen Sebagai Affiliate di Ashadee pada tahun 2014
Komisen Sebagai Affiliate di Ashadee pada
suku pertama tahun 2015


Jika ada pembaca blog ini yang berminat dengan program Affiliate di Ashadee.com atau Menjadi Affiliate dengan Job Di Rumah, sangatlah saya alu-alukan dan galakkan demi memantapkan lagi ekonomi keluarga atau mencari pendapatan sampingan sebagai tabungan pada masa depan.




Jangan berlengah kerana selagi kita tidak mencuba, kita juga tidak akan tahu kemampuan kita dalam mencapai sesuatu yang bukan bidang kita:)

Anda berusaha, anda mendapatnya:)

Post a Comment

0 Comments