Pageviews Awal Ramadhan Yang Terbaik

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Haih.Salam Ramadhan Kareem.Baru sempat bukak blog sendiri jam 4 petang tadi.Ada sesuatu yang mendebarkan dan mengembirakan hati.Pheww.Kalau hari-hari dapat Pageviews blog macam ni memang best kan.Saya tahu, ada blog lain yang tak heran kalau setakat capai PV 11K kan..Takpelah, bag chance saya nak feel good sekejap no..muehehe.

Kalau beberapa hari lepas saya sangat positif dengan target nak capai PV blog sekitar 10K sehari, tapi bila tengk PV petang ni, saya bersemangat untuk up sikit target untuk sepanjang ramadhan ini. Kenapa ye, time masuk bulan Ramadhan, pv blog naik mencanak-canak.Agaknya blog korang pun lebih kurang kot.?

Oklah.Jom saya belanja gambar bilangan PV blog saya setakat petang ni je dulu.Mahunya capai 20K sehari ada nih..kehkeh.

Terima kasih kepada anda semua yang rajin singgah dan sudi baca entr-entri saya dalam blog ini.Kalau ikut pemerhatian saya, kebanyakkan entri resepi dan kuih raya yang saya kongsikan sejak ramadhan beberapa tahun lepas menjadi faveret pembaca blog yang singgah ke sini.

Memang terbaiklah pv awal Ramadhan nih.Baru sekejap tadi tengok balik pv blog dah masuk 12K. pulak.Yahooo.Harap-harap banyaklah iklan Nuff yang masuk kan.pheww..nampak sangat materialistiknya tu.hoho.


semoga menjadi pendorong kepada diri sendiri untuk lebih rajin update blog dan buat entri best-best.Terima kasih sekali lagi kerana melawat blog kecik saya ya, semoga anda mendapat manfaat dengan adanya blog kecik ni di persada maya blogging.pehhh..ayat..sampai jumpa lagi:)


Post a Comment

0 Comments