Tips Mudah Supaya Bisnes Air Meningkat Berganda

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Dah lama saya perhatikan para peniaga yang buat bisnes jual air time bulan puasa memang untung habis.Jual air dalam balang air tu merupakan bisnes paling mudah untung dan juga menggunakan kos yang paling jimat.Sebab itu tak hairanlah kalau semakin hari kita perhatikan semakin ramai orang yang berminat untuk jadi peniaga air sama ada di pasar malam, pasar tani atau di tepi-tepi jalan.

Itu belum cakap soal pelbagai jenis air yang boleh dijual. Sebut je air jenis apa yang ada kat Malaysia ni yang orang taknak cuba? Asalkan sedap dan boleh diterima tekak, gerenti ada sahaja orang yang membelinya.


Saya cerita pasal bisnes air ni sebab jika anda berminat untuk perniagaan jualan air dalam balang atau ingin meningkatkan jualan anda dalam bisnes air, saya cadangkan anda supaya memiliki sebuah VCD yang boleh diperolehi dari sini: Panduan Lengkap Bisnes Air.

Apa yang menariknya  dengan VCD ini ialah anda juga akan ditunjukkan cara pembuatan 14 jenis air balang paling popular secara percuma. 

Saya yang tengok senarai jenis air ni pun dah rasa nak cari air minuman tersebut.Semua sedap-sedap kan?mueheee.

Satu lagi yang tambah berbaloi kalau kita miliki vcd ini ialah, kita juga akan didedahkan akan cara membuat mousse dan dadih.Memang dengar macam senang je kan, tapi yang ini khas untuk jualan punya. Dah kata nak bagi jualan air meningkat dan untung lebih 100 peratus, kenalah korban sikit

Menjadi seorang peniaga air sekalipun, kreativiti tu tak boleh pandang mudah.Kalau setakat jual air, kemudian nak untung banyak macam ko jual balak, memang taklah kan.hoho.Yang penting kepelbagaian barang jualan tu yang akan meningkatkan perniagaan kita,

Misalnya selain jual air, mungkin anda berkebolehan jual dadih, dessert lain yang berkaitan dengan bisnes air korang.Memang terbaiklah VCD ni.

Bukan itu sahaja, lebih meriah lagi anda juga akan dibimbing secara detail bagaimana pengiraan kos bagi pembuatan air balang atau dessert tersebut.Malah anda juga akan mendapat pelbagai tips dan teknik rahsia bagaimana menggandakan resepi bagi tujuan untuk jualan yang banyak.

Satu lagi, jangan ingat kerja jual air tepi jalan ni kena buat secara full time tau, disebabkan bahan yang digunakan sangat mudah anda sebenarnya boleh buat bisnes jual air ni secara part time je.Nak tahu caranya, pun ada dikongsikan dalam VCD ni.

Apa-apa hal pun, bagi saya VCD ni ternyata sangat diperlukan bagi mereka yang benar-benar ingin menceburi bisnes air dan juga ingin meningkatkan jualan bisnes air sedia ada.

Jika anda ingin dapatkan VCD ini boleh terus ke laman jualan disini : Panduan Lengkap Bisnes Air.

Terima kasih luangkan masa untuk baca entri ini :Panduan Lengkap Bisnes Airsemoga bermanfaat kepada anda semua:)


Post a Comment

0 Comments