Malaika Oil Berkesan Merawat Jerawat Seawal 3 Hari

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Pernah tak time bangun pagi, tengok muka dekat cermin, lepas tu kira berapa butir jerawat yang bertepek kat pipi atau dahi yang tak berapa licin tu.huhu.Memang sadis nengoknya kan.Ada kala memang susah nak dapat satu jenis produk yang sesuai, serasi dan sehati dengan kulit kita.Tambah-tambah lagi kalau ada appointment penting yang kita nak kena settle.

Time ada presentation, time ada interview atau time ada discussion dengan customer, time tulah jerawat sibuk jugak nak lepak kat muka.Kalau nasib baik kat bawah dagu, boleh jugak cover.Mahunya dia tumbuh dekat batang hidung yang tak berapa nak mancung tu.Jawab ko.Huh.
Malaika Oil dapat bantu kita setelkan
masalah jerawat seawal 3 hari
Ok.Sekarang tak lagi.Tak lagi sejak saya kenal dengan Malaika Oil.Tak payah cakap banyak.Malaika Oil memang berkesan untuk kita-kita yang nak hilangkan jerawat seawal 3 hari beb!Seorang kenalan di Facebook telah memperkenalkan saya dengan Malaika Oil dan paling penting sebelum fikir nak consume apa-apa produk pun mestilah yang halalan Toyyiban gitu:)

Feature Image
Apakah Malaika Oil ?
  • Malaika Oil merupakan rawatan minyak muka semulajadi yang mampu membersihkan kulit wajah anda secara mendalam seterusnya menghilangkan jerawat dan jeragat degil. 
  • Malaika Oil mampu menanggalkan minyak kotor dari muka anda terutama dari alat solek dan bahan kimia yang terdedah setiap hari.
  • Malaika Oil juga boleh dijadikan sebagai serum untuk menghilangkan parut jerawat dengan cara menyapukannya pada kawasan bermasalah.
Feature Image

Kandungan Bahan Semulajadi
Apa-apa hal pun kita wajib tahu apakah kandungan Malaika Oil ni kan.Jangan sesuka hati atau berani-berani ko nak tepek apa-apa produk kat muka yang tak berapa licin tu kalau ekau sendiri tak sure apa ke bendanya yang terdapat dalam produk ni kan.
Malaika Oil ni mempunyai kandungan Extra Virgin Olive Oil, Lemon Oil, Castor Oil, Temu lawak Powder, Herba dan bunga-bungaan. Kesemua bahan ini mempunyai kegunaan dan khasiat tersendiri dalam membantu memulihkan wajah anda.

Puas hati bukan?InsyaAllah, takde barang terlaranglah senang cakap.
                       
Penggunaan Malaika Oil Yang berterusan
akan beri hasil yang dikehendaki
Cadangan  Penggunaan Malaika Oil
Satu lagi kalau bab penggunaan produk apapun, kalau kita tak konsisten dalam mengamalkannya memang tak kan dapat hasilnya kan.Kalau nak bagi jerawat tu lenyap terus dekat muka kita, kenalah istiqamah menggunakannya.Kalau untuk Malaika Oil, kita disarankan supaya memakai dua kali sehari iaitu pada waktu pagi dan sebelum tidur. Buat jangan tak buat ya!

Malaika Oil Serum yang boleh menanggalkan Parut muka
Boleh juga tengok dekat video yang disediakan di bawah cara menggunakan Malaika Oil yang betul dan berkesan:)

https://youtu.be/PQXvwwGu3VE
klik gambar untuk pergi ke pautan video di youtube
Malaika Oil Serum Menanggalkan Parut
Selain itu Malaika Oil juga boleh dijadikan serum untuk menanggalkan parut dengan menyapukannya pada kawasan bermasalah dan biarkan semalaman.

Adakah Malaika Oil sesuai untuk muka berminyak?
Ada sesetengah dari kita akan berfikir dua tiga kali untuk menggunakan produk kecantikan ni sebab takut tak sesuai dengan kulit muka kita.Kena pulak macam saya ni, pun jenis muka berminyak.Kalau berpeluh tu, habis semua make up cair dan comot.huhu.

Tapi dengan Malaika Oil semua masalah ini dapat diatasi dengan mudah dan pejam mata je.Malaika Oil ni boleh digunakan untuk kita-kita yang mempunyai kulit jenis berminyak.Ini kerana fungsi Malaika Oil yang dapat membersih muka secara mendalam dan mampu menanggalkan minyak kotor dari muka anda terutama dari make up dan bahan kimia. Minyak semulajadi Malaika Oil akan menggantikan minyak kotor itu.

Boleh dapatkan Malaika Oil dengan
hubungi no.tertera ya!

Keistimewaan Malaika Oil
Bagi saya, setiap produk kecantikan mempunyai fungsi tersendiri.Kita sendiri yang pilih nak guna produk yang macam mana.Dengan Malaika Oil selain setel masalah jerawat saya, rupanya ia boleh juga tolong kita bersihkan muka selepas kita pakai make up segala bagai tu.Ha, yang ni memang susah nak jumpa kat produk lain.

Insya Allah, kita akan puas hati selepas menggunakan dan mengamalkan Malaika Oil ini.Yang penting kena konsisten dan ikut cara penggunaannya dengan betul.Mudah bukan?

Anda boleh dapatkan lebih banyak maklumat tentang Malaika Oil ni dengan lawat halaman berikut :)
Terima kasih sudi baca review Malaika Oil.Dapatkan Malaika Oil anda sekarang..:) 

Post a Comment

0 Comments