Paper Beg Murah Dan Cantik Di Mr.DIY

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Hujung minggu baru ini saya ajak Encik Husband temankan saya ke Mr.DIY.Dalam entri sebelum ini iaitu Cari Paper Beg Murah-saya ceritakan yang saya jenuh menggoggle untuk dapatkan maklumat tentang paper beg murah.Tujuannya supaya saya dapat buat anggaran harga minima bagi sebuah paper beg ikut saiz yang diperlukan.Saya dah dapat pun paper beg tu melalui pembekal sekolah.

Rupanya bila saya dan AJK Hadiah masukkan semua hadiah ke dalam paper beg tu, ia jadi tak cukup sebab terlebih muatan.hoho.Saya guna paper beg ni untuk beri hadiah kepada kelas-kelas tertentu yang menang dalam pertandingan sempena Sambutan Bulan Kemerdekaan sekolah. Ni kira saya bajet malas nak guna plastik wrapper dan buat hamper segala bagai.Masukkan semua dalam satu paper beg untuk satu kelas punya hadiah kan setel.Ceh gitu kononnya!

Jadi, sambung cerita memula tadi, dekat Mr.DIY anak sulung saya juga ikut mencari beberapa barang untuk subjek Pendidikan seninya.

Saya dah jumpa Paper beg yang saya inginkan.Sebab kurang dalam beberapa beg lagi.Yang saya nak kongsikan dekat sini ialah dengan design yang klasik dan kualiti paper beg yang tahan lasak, saya dapat membelinya dengan harga murah dan saya sukakannya!

Paper Beg Medium Saiz


Hadiah ni nak bagi kat budak-budak pompuan, so kenalah cari yang ala-ala tedy bear comel-comel gitu..hehhe.
Nampak mahal kan..Tapi sebenarnya harganya sangatlah murah beb.Tak sampai singgit pon:)
Paper Beg Large Saiz


Yang ni pulak untuk masukkan hadiah bagi satu kelas.Ni pulak harganya tak sampai RM 1.50 pun.
Murah betullah..Kalau beli banyak lagi murah kot.muehee.
Manalah tahu korang pun tengah bajet nak cari paper beg yang mampu milik kan.Ceh gitu.Apapun, kalau anda jumpa ada tempat lain yang jual paper beg lagi murah dari harga kat Mr.DIY ni, jangan lupa kongsi dekat komen kat bawah ya.Saya ni kalau boleh selagi boleh jimat, kita jimat betul-betul.hehhe.

Terima kasih baca entri paper beg murah ni.Sampai jumpa lagi..:)

Post a Comment

0 Comments