Rezeki Pasang Iklan Nuffnang Dapat 21 Iklan Status On Going Dalam Blog

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Masih teringat dulu-dulu, time saya kecewa dengan jumlah CPUV yang saya dapat dari iklan Nuffnang, pernah saya merajuk dan tukar status jadi Non-Gliterrati.Sempat tiga bulan jugaklah saya berjauh hati.Waktu tu, saya rasa Blogger lain pun ada rasa betapa susahnya nak dapat CPUV dari iklan Nuffnang ni.Senang cakap, boleh kira berapa ketul dapat iklan on going masa tu.

Hasil carian imej untuk Gambar logo nuffnang

Cuma dalam beberapa tahun kebelakangan ini, saya dapati, Pihak pengiklanan Nuffnang telah ubah prosedur dan cara pemberian iklan CPUV dengan status On Going ni.Ikut dialah nak bagi berapa ketul iklan yang pasti setiap Blogger pernah rasa teruja dan hairan suatu masa dahulu termasuk saya juga.

Kalau anda baca entri ini: Iklan On Going Banyak Tapi Earnings Sikitpasti anda juga dapat gambarkan situasi ramai Bloggert tatkala itu.Kini barulah nampak strategi iklannya disitu apabila Encik Nuffnnag ni bagi kita selonggok iklan dengan status on going, tapi dikecilkan jumlah eaarnings yang akan kita dapat.Kalau dulu boleh dapat sampai RM 30 atau lebih bagi satu-satu iklan, sekarang tidak lagi.

Walau apapun, bagi mereka yang mempunyai banyak alternatif income dalam buat blog, jadi tak kisahlah Nuffnang nak bagi banyak mana, asalkan ada juga hasil yang kita dapat bila pasang iklan tu dalam blog.Jom, ikut saya buat Affiliate dengan Jobdirumah.Dapatlah dua tiga ratus sebulan.hehhe.

Kali ini, bila saya semak akaun Nuffnang, happy jugaklah bila dapat 21 iklan dengan status On going.Tinggal rajin dengan tidak je bagi up sikit Unique Visitor kita kan.Dalam pejam celik-pejam celik pasang iklan ini, kalau ikutkan sudah lebih 6 kali saya boleh cashout dari jumlah earnings.Tapi buat masa ini, saya pilih untuk simpan dulu dalam akaun Nuffnang dan kumpulkan sampai jumlahnya menjangkau 4 angka.InsyaAllah.:)

Hasil carian imej untuk Gambar logo nuffnang
Status Iklan On going Bagi Bulan November 2015 
Apapun terima kasih kepada semua pengiklan yang sudi pilih blog ini untuk mendapat iklan dan sekaligus membolehkan iklan tersebut dipaparkan dalam blog.Paling kurang, dengan adanya CPUV inilah dapat juga kita kumpul sampai ratus-ratus sebulan kan.hehe.

Post a Comment

0 Comments