Instant Shawl Cantik dan Selesa di Sweetmuslimah.com

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Hurmm.Sejak fesyen tudung instant shawl berada di pasaran, saya hanyalah kalangan pompuan yang suka melihat dari jauh je.Kalau ikutkan juga, saya cuma ada dua atau tiga pasang sahaja instant shawl dalam laci tudung saya.Itupun bukan jenama yang terkenal atau harganya yang sampai lima ploh ke seratus hinggit.

Bajet tudung saya memang saya dah tetapkan bawah lima ploh hinggit je.Kalau nak beli yang reganya lebih dari tu, boleh.. tapi biar Encik Suami yang tolong bayarkan.Itupun kalau dia tak potong belanja bulanan saya.hahha.

Cakap pasal tudung instant shawl yang cantik lawa bergaya dan selesa tapi harganya tak mahal sangat macam sesetengah tudung instant shawl yang korang suka tu, akhkak ada jumpa dekat online shop sweetmuslimah.Sekali ternampak dekat online shop ni, mak aih, cantik dan simple betul tudung ni.

Banyak jugak ciri-ciri tudung instant shawl yang ada kat sini yang saya suka.Antaranya saya kongsikan kat sini ya!
TD175
Nama instant shawl ialah Deleema Instant Shawl
  • Instant shawl jenis sarung dan tak payah fikir nak pakai skarf tudung bagai.
  • Jenis kain Moss Crepe maknanya kita tak payah kena iron tudung bagai.Kalau mak-mak yang sibuk dua ploh empat jam tu, shawl macam nilah yang korang suka kan.hehhe.
  • Jenis kain tak jarang, jadi tak payah jugak pakai inner.Suka tak?
  • Tambah jimat sebab jenis instant shawl yang dua muka.Maknanya boleh terbalikkan tudung, dapat dua kaler beli satu tudung.Yay!
  • Tudung boleh adjust labuh ikut kesukaan kita.
  • Kalau orang biasa-biasa macam kita ni pakai, memang nampak lagu ayu dan muda seploh tahun ko.ahaks ( yang ni kalau ko perahsan lebihlah..hihi)
Instant Shawl Cantik dan Selesa di Sweetmuslimah.com

Banyak je lagi kaler yang saya boleh kongsi dekat blog ni.Yang ini pulak instant shawl yang harganya dia up sikit dari yang Deleema Instant Shawl tadi, tapi tetap berbaloi kalau kita dapat beli dan pakai barang sehelai dua.hehe.

Pilihan warna Tudung Instant Shawl Chiffon

shawl ni dari jenis kain yang lembut dan terletak 

 Tinggal sarung je kalau nak pakai.Mudah dan ringkas kan.

 Tak payah nak pakai pin tudung bagai.

Pilihan warna tudung pun best-best dan cantik!

Kalau ada yang berkenan dengan koleksi Fatin Insant Shawl Chiffon ni, tak payah cakap banyak, ko klik je gambar tudung yang kaler mana, sampailah ko kat tempat order.Siap ada diskaun lagi beb! Kalau ikutkan harga tudung ni pun dah manjangkau RM 79 hinggit tapi nasib baik dia bagi diskaun then dapatlah dalam RM69 sehelai.

Alhamdulillah, ada sales macam ni.Kalau tak, mahunya kita pakat tengok gambo jelah ya.muehee.Terima kasih sudi baca sampai habis.Selamat pilih kaler tudung ya kengkawan dan adik-adik semua:)

sampai jumpa lagi!

Post a Comment

0 Comments