Komisen ke-62 Dengan Jobdirumah.com

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Bulan Disember bagi kebanyakan mak bapak budak sekolah memang time yang paling haru dan biru.hehe.Tak payah cakap banyak.Kalau setakat kelengkapan baju, buku dan peralatan sekolah tu, bil dia memang panjang dan bergulung-gulunglah jawabnya.hoho.

Saya dan Encik Suami walaupun dah ready mind set dengan perbelanjaan semua keperluan sekolah anak-anak, tetap juga tarik nafas panjang tambah-tambah dengan pelbagai kenaikan kos sepanjang tahun 2015 ni.Sabarkan jelah ya!

Semoga bila kita sabar dan bersyukur, akan bertambah rezeki kita semua.Saya selalu je nak sedapkan hati Encik Suami dengan kata macam ni: Niatkan sedekah jelah untuk anak-anak Abang Haji, nanti makin tambah rezeki abang.."

Panggilan Abang Haji tu saja saya buat kat Encik Suami kalau nak sentuh bab-bab agama time kami berkomunikasi.haha.

notifikasi email diterima jika kita mendapat komisen dari JDR

Komisen ke-62 Dengan Jobdirumah.com
Cakap pasal rezeki bertambah ni, nak share sikit berita best dengan readers blog ini termasuk kepada sesiapa yang sedang mencari kerja sampingan di rumah.Kalau saya, dengan jobdirumah, saya buat kerja sampingan atau part time job dengan buat Affiliate.

Jika anda tidak mempunyai blog atau website sendiri, saya sarankan anda buat kerja sampingan dengan pelbagai pilihan tugasan yang disediakan oleh Jobdirumah.com.

Bagaimana caranya?
Ramai jugak yang ingin tahu, bagaimana sebenarnya kita boleh buat part time dengan Jobdirumah ni?Sebenarnya Jobdirumah (JDR) ni berperanan sebagai perantara yang menghubungkan para pencari kerja sampingan atau kerja part time di rumah dengan syarikat (majikan) yang menawarkan pekerjaan kepada para pencari kerja ini.

Jadi, jika anda berminat untuk buat kerja part time yang mudah-mudah dan tidak memerlukan anda untuk bergerak ke sesuatu lokasi yang lain dan membantu anda untuk lebih jimat dalam penggunaan minyak kereta atau tambang bas, maka JDR merupakan alternatif kerja sampingan yang terbaik buat anda.

Daftar Jobdirumah sekarang untuk dapatkan upah kerja part time yang lumayan

Kenapa Jobdirumah?
Ya, sebabnya kebanyakan tugasan yang ditawarkan dalam JDR ni merupakan kerja yang boleh anda seslesaikan hanya dari rumah.Menarik bukan? lebih menarik lagi, upah anda akan dibayar dalam Dollar Amerika (USD). Bagi sesiapaa yang memang tengah target nak kumpul duit dengan cepat dan banyak, pekerjaan part time macam inilah yang seharusnya anda cuba:)

Daftar Dahulu Dengan Jobdirumah
Jika anda baru pertama kali mengetahui tentang JDR ini, anda hendaklah Daftar Sebagai Ahli terlebih dahulu bagi membolehkan anda mendapatkan segala maklumat lengkap dan terperinci berkaitan pekerjaan atau tugasan yang sesuai dengan anda.

Sila klik Banner untuk MENDAFTAR SEBAGAI AHLI JDR

Team JDR ada menyediakan satu panduan lengkap bagi membantu anda semua-pencari pekerjaan part time di rumah.Dengan panduan yang disediakan inilah anda boleh memilih tugasan atau pekerjaan yang sesuai dengan minat dan kemahira anda.

Contoh tugasan atau kerja part time yang boleh dibuat di rumah

Apa yang penting, kita kena selesaikan tugasan yang diberi mengikut tempoh yang diperlukan.Taklah susah mana kan.Macam saya pula, saya sertai Program Affiliate dengan JDR dan setiap bulan akan dapat komisen.Sehingga ke hari ini, saya sudah berjaya mengumpul pendapatan pasif sehingga 4 angka dengan part time Affiliate JDR.

Saya harap perkongsian ini dapat buka mata dan peluang baik bag anda untuk membuat kerja part time yang diinginkan dan paling penting dapat bantu anda menyelesaikan masalah kewangan anda.Kenapa saya kata begitu? Ya, sebabnya pendapatan dari kerja sampingan ini jika kita buat dengan serius, hasilnya dan income yang kita perolehi memang di luar jangkaan!Cubalah..

Post a Comment

0 Comments