Terima Komisen Kedua Daripada Affiliate Bookcafe.com

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Tiga minggu lalu saya baru sahaja kongsikan tentang sebuah Kedai Buku Online yang menawarkan pilihan pelbagai judul buku dalam Bahasa Melayu.Pada masa sama, alang-alang ada blog sendiri saya juga sertai Program Affiliate di Kedai Buku Online atau dikenali juga Bookcafe.com.my-

Akaun Affiliate di Bookcafe.com menunjukkan komisen diterima-

Dalam tempoh itu, ada beberapa artikel saya publish berkaitan promosi buku dan Jualan Penghabisan Stok di Bookcafe.com ni.Alhamdulillah, akhirnya rezeki saya muncul juga dari program Affiliate ini.Saya berjaya jana komisen kali kedua walaupun baru sahaja mendaftar sebagai ahli.

Memang rasa sangat gembira dan berbaloi apatah lagi saya juga sebenarnya ulat buku khasnya buku-buku best seller yang susah saya nak dapat di kedai biasa sebab kehabisan stok, tapi bila beli online saya dapat harga diskaun lagi:)

Klik Banner untuk dapatkan Buku Pada harga promosi

Terima kasih kepada readers yang beri kepercayaan dengan membeli buku murah secara online di sini: Buku Murah di Kedai Buku Online-

Jika anda pun berminat untuk window shopping atau tengok-tengok dulu judul buku pilihan yang disukai, saya berbesar hati untuk kongsikan dengan anda beberapa berita gembira yang kedai buku ini tawarkan.Antaranya ialah :
  • Tawaran Pakej Doorgift dengan Harga Istimewa untuk Majlis Aqiqah, pertunangan atau perkahwinan.
  • Tawaran Combo Buku Terbaik Bookcafe-Pembelian buku terpilih secara kombo dengan harga diskaun.
  • Tawaran pre-order buku yang bakal terbit pada 2016.
  • Diskaun Buku Lelong sehingga 80 peratus
  • Pembelian buku sempena Promo Maulidur Rasul
  • Jualan Buku Penghabisan Stok
  • Jualan Harga Diskaun Buku Best Seller
  • Buku Percuma dengan Pembelian buku RM100 ke atas
  • Program Wakaf Al Quran
Orait, selamat menghiburkan hati dengan pilihan judul buku yang anda sukai.Selamat membeli dan membaca buku baru:) yeahh.


Post a Comment

0 Comments