Instant Shawl Cantik Untuk Kanak-Kanak

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Kadang-kadang time nak pi kenduri kendara saya selalu pening nak layan kerenah anak-anak pompuan saya.Paling tak suka sebab depa dok berebut brooch mama yang tak seberapa banyaknya tu.Karang bergaduh, apa pulak kata si Ayah tu.Paling selamba, nanti ayah depa akan kata : Nanti ayah belikan satu lori brooch..tak payah berebut dengan mama..hahaha-Memang terbaik statement si Bapak ni tau.huh!

Instant Shawl Kupu-kupu TERHAD 6919-10
kalau dapat tudung instant shawl yang macam ni, confirm dah saya tak payah berebut brooch dengan anak-anak pompuan saya.heheh.

Orait, saya pula bukan suka tengok anak-anak pompuan saya yang tiga orang tu pakai tudung yang macam-macam.Kalau boleh, sarung je kat kepala terus jadi macam Tuan Puteri Indra Kayangan..ceh gitu.ahaks.Err..ada dok tudung ghupa gitu beb?

Mestilah ado.Saya puas dok cari kat mana Online shop Instant Shawl yang kalau anak pompuan kita pakai terus jadi cantiklah.hehhe.Cuba tengok dekat sini : Online Shop Tudung Si Comel-

Lepas ni, kita pakat ramai-ramai borong instant shawl dekat sini sebab tudung dari jenis ini menggunakan material Cotton Prada Original berkualiti Korea Istimewa yang lembut dan selesa.Ada 10 pilihan warna yang anda boleh pilih untuk anak pompuan anda.Boleh pilih ikut warna kegemaran si anak anda juga:)


Memang selesai masalah berebut brooch kat rumah saya lepas ni-sebab instant shawl ni memang cantik terletak dan tak payah nak pasang pin atau brooch bagai.Terbaik bos!

Betul kan saya kata, tak payah pin bagai.Instant shawl ni dijahit terus dengan bunga-bunga kecik yang cantik tu sebagai ganti brooch atau pin tudung.Ha, kan senang.Kemas dan cantik gitu.Silap haribulan, orang lain pon dok usha taya kita beli tudung cantik kat mana ya.hihi.

Harap-harapnya, bila kita dah didik anak-anak pompuan ni dengan pakai tudung yang kemas dan cantik, akan buat dia lebih yakin bila bertudung walaupun kawan-kawan sebaya yang lain tidak bertudung.

Lagi satu, budak-budak pompuan ni especially yang umur dua hingga tiga tahun, kalau pakai tudung memang tak tahan lama kan, tapi kalau tudung tu lembut dan sejuk dipakai, insyaAllah, dia boleh pakai lama.

Orait, kalau suka dengan instant shawl Tudung Si Comel ni, boleh pi tengok kat Online Shop Tudung Si Comel-

Terima kasih sudi baca dan boleh kongsikan kepada jiran sebelah kalau dia pun ada anak pompuanlah ya..hehe:)

Post a Comment

0 Comments