Beli Buku Online Dengan Harga Serendah RM5 Sebuah

Dengan Bismillah,
As Salam dan Salam Sejahtera,
Haih.Sibuknya budak-budak kecik kat rumah saya ni bila saya beritahu ada tawaran jualan buku komik murah di Bookcafe.com.my.Yup!Jangan tanya pulak kedai buku Bookcafe tu kat area mana ya, tawaran diskaun harga buku murah serendah RM5 ni cuma ada dekat kedai buku Online Bookcafe.com.my jek.ha gitu:).

Klik Banner untuk lihat buku-buku dengan harga serendah RM5

Beli Buku Online Dengan Harga Serendah RM5 Sebuah
Macam biasa, mesti anda akan tertanya-tanya betul ke harga buku serendah itu? Yup bos! Dengan diskaun sebanyak 60 peratus, anda tidak perlu risau kalau perlu bayar lebih..err..maksud saya kalau anda beli sebuah buku, jika anda beli lebih dari sebuah buku, maka sah-sah lah ongkosnya pun lebih ibu-ibu semua.muehee.

Walau ongkosnya lebih sekalipun, nilai dari buku yang kita miliki itu tentunya melebihi pelaburan wang yang kita berikan bukan?Jadi, ayuh kita lihat tajuk buku manakah yang masih ada stok.Biasalah kalau jual barang atau buku yang dapat diskaun sampai 60 persen ni, mahunya orang beli setongkol sebuah buku je?haha.

Boleh tengok sini, kot-kot ada buku yang anda berkenan.Bab harga tu pun memang dah berkenan sangat kan.yeahhh:)

 Klik Banner Untuk Baca Sinopsis Buku
 Klik Banner Untuk Baca Sinopsis Buku
  Klik Banner Untuk Baca Sinopsis Buku
 Klik Banner Untuk Baca Sinopsis Buku

Memang berbaloi kalau dapat beli dan borong banyak-banyak.Tambah-tambah lagi kalau anak-anak memang suka baca buku.Paling best, dalam zaman semua barang serba GST ni, mampu lagi kita beli buku best-best dan berkualiti untuk santapan minda kita seisi keluarga.Terbaik bukan?

AlHamdulillah, salah satu lagi nikmat Tuhan yang memang tidak dapat kita dustakan.:)Syukur dengan peluang dan rezeki ini Tuhan..aamin.

Post a Comment

0 Comments