Tunggu Kelulusan Komisen ke 72 Daripada Affiliate Sweet Muslimah

Dengan Bismillah,
As salam dan Salam Sejahtera,
Syukurlah. Semakin hari semakin ramai yang mula yakin dan menyukai Kurung Najwa produk keluaran sebuah butik online terkenal iaitu sweet muslimah.com.Anda sudah tahu mengenai Kurung Najwa yang sangat anggun dan mempersonakan ini?Atau anda juga salah seorang pengguna setia produk keluaran sweet muslimah?

Saya merupakan part time Blogger yang turut mempromosikan produk pakaian, jubah cotton, tudung dari jenis instant shawl dan juga skirt labuh keluaran butik online sweetmuslimah.Terkini saya baru sahaja mendapat komisen ke-72 dari program Affiliate Sweetmuslimah.com.Memang feel syok habis dan syukur sangat dengan komisen yang saya terima ini.
Komisen ke 67 hingga 72 yang sedang tunggu kelulusan
Komisen yang sudah dibayar

Alhamdulillah, banyak benda boleh kita buat kalau ada side income macam ni.Kalau kita nak bandingkan dengan gaji bisness orang lain tu, memanglah tak sebarapa sangat amaun komisen ni, tapi percayalah, dengan part time berblog inilah saya turut berjaya memiliki rumah kedua yang bakal siap penghujung tahun ini.yeahh.

Err..sebenarnya duit berblog ni buat tambah deposit rumah je pun, tapi passion yang datang lepas tu, rasa there is something good here: in Blogging..speaking london tetiba je kannn.

Orait, saya ingin kongsikan berita terkini akan tawaran harga promosi berkaitan Kurung Najwa.Saya pasti anda akan mula jatuh cinta dengan Kurung Najwa kerana bukan sahaja rekaaan pakaian yang simple dan anggun tapi turut diperbuat dari kain lycra jenis premium.Terbaik bos!hehe.

Tawaran Diskaun Kurung Najwa di Sweetmuslimah.com
Moh le kita tengok-tengok dulu apa yang best sangat dengan kurung Najwa ni.Manalah tahu, ada yang tengah cari-cari baju baru yang nak digayakan pi kenduri kendara, pi kerja atau pi mana-manalah.heheh.

Klik Gambar untuk detail saiz dan warna pilihan

 Klik Gambar untuk detail saiz dan warna pilihan

Haih.Memang berbaloi kalau kita dapat gayakan sepasang dua kurung Najwa ni.Tambah-tambah dengan tawaran harga diskaun yang pastinya lebih jimat.Bukan itu sahaja, pilihan saiz juga banyak dan takde masalah kalau anda dari badan saiz kecik iaitu saiz s, sampailah saiz 3xl.pheww.Siap boleh pilih ikut ukuran badan kita beb.

Senang cakap, ekau sendirilah pi tengok kat butik online shop sweetmuslimah :Butik sweetmuslimah.com ni.Kalau tak jadi beli pun takde sapa nak marah.Yang penting, window shopping dulu beb:)

Post a Comment

0 Comments