Dapat Komisen Kali ke- 114 Buat Kerja Part Time Dari Rumah ( JDR )

Dengan Bismillah,
As Salam dan Salam Sejahtera,
Kalau saya kenang semula kali pertama saya memulakan kerja part time di rumah ini, sebenarnya bermula apabila saya mempunyai blog sendiri dan berjinak-jinak dengan menulis review produk digital dan ebook.Saya tak jangka sama sekali sama ada review yang saya buat itu akan buat saya jana komisen sehingga ribuan ringgit.

Affiliate report saya sebagai Affiliate di JDR
Ya, inilah namanya rezeki yang memang Allah dah tentukan.Tinggal kita saja yang mahu menjemputnya atau tidak ke dalam kehidupan kita.Subhanallah.

Tips Jana Komisen Dengan Job di Rumah (JDR)
Entri kali ini saya post sebagai perkongsian tips (yang dah pernah saya sebutkan banyak kali jugak dalam beberapa entri sebelum ini).Tidak ada rahsia dan teknik power yang saya buat untuk jana komisen ini melainkan saya tulis review yang banyak tentang kerja part time (Job di rumah), pasang banner dalam blog dan kongsi komisen yang saya terima ( sambil story jugak tentang kerja part time).

Alhamdulillah.Allah beri kemudahan untuk saya jana pendapatan sampingan dengan Job di rumah.Pasti ada kalangan pembaca blog ini yang masih tidak pasti atau faham bagaimana job di rumah ini menyediakan panduan dan pilihan kepada kita dalam membuat kerja part time yang membolehkan kita bekerja hanya dari rumah.

Selain peluang bekerja yang boleh dilakukan dari rumah, kelengkapan dan kemahiran yang kita perlukan juga sangat mudah.Kita hanya perlu ada talian internet, komputer dan boleh memahami Bahasa Inggeris dengan  baik.Itu sahaja.

Kenapa saya sebut tentang kebolehan memahami Bahasa Inggeris? Sebabnya kebanyakan kerja sampingan yang ditawarkan adalah dari syarikat antarabangsa yang memerlukan pekerja dalam bidang kemasukan data entri, membuat soal selidik, research dan sebagainya.

Contoh kerja yang ditawarkan untuk buat di rumah

Upah Kerja Part Time Dibayar Dalam USD
Ini juga antara daya penarik mengapa ramai yang berminat dengan buat kerja sampingan atau part time seperti ini.Jika anda seorang graduate atau pelajar lepasan SPM sekalipun, pekerjaan atau tugasan yang ditawarkan memang sangat sesuai bagi anda.

Upah kerja part time dibayar dalam Dollar Amerika

Semua syarat dan kemahiran yang diperlukan, memang telah anda miliki.Tinggal usaha anda untuk mendapatkan Panduan Tentang Kerja Part Time ini, kemudian anda boleh pilih mana-mana tugasan yang boleh anda buat mengikut tempoh waktu yang ditetapkan.

Boleh kita katakan, bayaran upah dalam USD dengan kemudahan membuat tugasan itu dari rumah, memang antara kerja part time yang paling masyuk dan sangat menjimatkan.Hanya berbekalkan komputer dan talian internet dari rumah sahaja!

Jika anda salah seorang lepasan SPM atau graduate atau pelajar universiti atau kolej yang mahu mencari kerja part time terutamanya pada cuti semester menjelang hujung Mei 2016 ini, maka saya cadangkan ambillah peluang ini dan buat kerja part time sebagai income sementara tunggu semester baru akan di buka semula pada September nanti.

Paling kurang pun, dapat jugak tambah-tambah duit saku atau elaun untuk top up bil telefon, buat beli tudung instant shawl yang baru atau buat isi minyak kereta atau motosikal.Menarik bukan?

Orait, jika anda ingin mengetahui lebih lanjut akan senarai tugasan atau pekerjaan yang ditawarkan, anda boleh daftar disini untuk dapatkan panduan tersebut: Sila klik:



Dengan adanya panduan ini, anda akan lebih yakin dan mudah dalam membuat pilihan jenis tugasan yang boleh anda lakukan atau anda sendiri boleh tentukan pekerjaan manakah yang mungkin menawarkan upah yang lebih lumayan mengikut kesesuaian kemahiran anda.


Terima kasih dan sentiasalah bersyukur dengan bakat dan potensi yang kita ada sehingga dengan kurniaan ini kita dapat memberi manfaat yang banyak kepada diri dan orang lain-InsyaAllah-

Ingat, Allah memberi tanpa batas,kita harus bersyukur dengan penuh ikhlas, supaya DIA akan tambah lagi nikmatNya kepada kita dengan luas:)

Post a Comment

0 Comments