Terima Komisen Kali Kedua Daripada Affiliate Klikjer.com

Dengan Bismillah,
As Salam Semua Readers Blog Cik Matahariku:)
Haih.Lama sangat ambik masa nak update blog dan paling kesian, hari-hari bukak je dashboard blogger tu, tapi tangan masih tak sampai nak menaip untuk publish post terbaru.huhu.Kadang-kadang tu bukak blog sambil-sambil nak siapkan kerja sekolah.hehhe.Sesiapa yang ada blog sendiri je tahu perasaan bila kita terpaksa korbankan masa dan minat kita terhadap blog sebab nak utamakan kerja hakiki beb:)

Syukurlah masih ada pilihan dalam hidup kita ni kan.Ada orang lain mungkin tiada pilihan dan  mahu atau tidak tetap kena buat rutin yang sama sebab itulah komitmen dan tanggungjawab untuk dirinya.Yelah, untuk anda dan saya, bila fikir Allah masih lagi bagi kita buat pilihan, pilihlah yang terbaik mengikut kehendakNya dan redhaNya.InsyaAllah-

Orait, kali ini saya bersiaran dari kampung suamiku di Muar, Johor beb.Dok kampung ni, kalau kita bangun awal pagi sebenarnya taklah awal mana.Ayam pun dah keluar dari reban.haha.

Terima Komisen Kali Kedua Daripada Affiliate Klikjer.com

Komisen Kali kedua daripada Affiliate Klikjer.com
Ada sesiapa yang ikut program Affiliate yang baca post saya ni? Kalau anda berminat, saya sangat galakkan untuk anda sertai program Affiliate ni.Yelah kan, dah sambil-sambil berblog tu, cubalah cara mudah jana pendapatan sampingan daripada blog anda tu-lumayan beb:)

Kali ni, buat pertama kali sebenarnya saya kongsikan pendapatan komisen saya daripada Affiliate Klikjer.com.Baru dua kali saya dapat komisen ni, tapi amaun komisen tu dah boleh capai dekat RM100 hinggit.pheww.

Affiliate Klikjer.com antara program Affiliate yang tawarkan komisen paling masyuk setakat ni, yang saya tahulah, maksud saya kita dibayar sehingga 70 peratus komisen berdasarkan jualan produk yang berjaya kita promosikan.

Lagi best, komisen ini akan terus dimasukkan ke dalam akaun kita tanpa mengira berapa pun jumlah komisen yang kita dapat.Tak payah kena kumpul sampai jumlahnya mencapai RM100 atau lain-lain.Jadi, tak payah risau kalau kita takut kena tipu atau lain-lain.

Kalau nak yang lagi lumayan, boleh buat kerja part time dekat Job di rumah-sebab kat situ kita dibayar dengan USD lagi-hehheh.

Produk Digital di Klikjer.com Yang Mudah Jual
Anda boleh tengok sendiri, senarai produk yang kita boleh promosikan dari web Affiliate Klikjer.com ni.Tapi sebelum tu kena daftarlah dulu sebagai Affiliate kat sini ya :Daftar Affiliate Klikjer.com

Teknik Asas Jana Komisen dari Program Affiliate
Asas kepada panduan menjadi Affiliate yang berjaya buat sales atau jana komisen daripada program Affiliate yang kita sertai ialah tips menulis dengan betul.Saya bukanlah pakar sangat tapi saya boleh kongsikan macam mana saya boleh jana komisen mudah dengan program Affiliate yang saya sertai.

Antara tips yang saya biasa buat ialah :
  • Sentiasa tulis atau buat review produk digital yang kita mahu jual.Tidak sekadar pasang atau letak banner produk tersebut dalam blog.
  • Bila update post, sentiasa kreatif dan cari peluang untuk promote link Affiliate kita, khasnya jika ada kaitan dengan produk yang kita jual.
  • Jangan sesekali paksa pembaca atau bakal pembeli produk yang kita promosikan itu beli produk tersebut.Lebih baik beri cadangan atau faedah kenapa mereka perlu dapatkan produk tersebut.
  • Pilih produk yang kita tahu orang ramai sentiasa memerlukannya seperti produk makanan, tips dan panduan dan banyak lagi.
  • Sambil kongsi komisen yang kita dapat sambil promosi produk.
Harap-harap dapat bantu anda atau sesiapa sahaja yang mahu mendapatkan komisen daripada program Affiliate yang disertai.


Jika anda seorang Ahli Affiliate baru, saya cadangkan ebook ini: Rahsia Penulis Buat Duit- bagi meluaskan lagi pengetahuan anda tentang tips menulis sebagai Affiliate yang berjaya.Cubalah!

Terima kasih luangkan masa baca post saya kali ini.Semoga perancangan anda dalam menjana income dari blog akan lebih berjaya dan mudah dengan perkongsian ini:)-

Post a Comment

4 Comments

  1. Replies
    1. Sama-sama sis:) cubalah try buat affiliate, senang sangat nak dapat komisyen:)

      Delete
  2. Nuffnang pernah buat tak? setakat ni rm17 ja sy dapat hahaha kesiannya.. terima kasih atas tips ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuffnang banyak lansi oooo...kalau kita ni bukan "influencer" mmg tak kena layan la. Elok cuba Adsense je kalau belum.

      Delete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!