Promosi Digital Body Weight Scale di Lazada

Dengan Bismillah
As Salam dan Salam Sejahtera,
Akhirnya, sampai juga delivery Digital Body Weight Scale yang saya order dari Lazada.Kalau anda semua kaki shopping online, Lazada bukanlah satu nama asing dalam industri perniagaan online dalam negara kita.Paling best, bila shopping di Lazada ni, penghantaran barang yang kita order akan sampai tepat pada waktu yang mereka janjikan dalam tempoh shipping mereka.Memang terbaik!hehe.

Orait, kali ini suka hati saya nak kongsikan tentang Digital Body Weight Scale yang baru sahaja saya beri dari Lazada. Asalnya saya memang tengah cari penimbang berat badan digital ni.Survey sana sini, akhirnya jumpa kat Lazada.Sekali tengok tengah ada promotion pulak tu.Memang langkah kananlah kan.muehe.hehe.

Inilah rupa Digital Body Weight Scale yang saya beli di Lazada

Tengok tu.Berapa banyak kita boleh jimat kalau nak beli penimbang berat digital ni kat Lazada.Penimbang berat digital ni dalam bentuk tempered safety glass.Boleh tampung berat sehingga 180 kilo.Kalau ko nak timbang berat setakat 90 kilo, takde masalah punyalah.kihkih.


budak kemetot sibuk nak ambik berat dia..pandai pulak
berdiri elok atas penimbang digital tu.kihkih..

Nilah orangnya! Nama dia Aryan Iman, kalau mama tengah geram,
akan keluarlah gelaran budak kemetot kat dia ni..haha..

Saya beli ni pun sebab nak pantau berat badan sendiri yang semakin hari semakin berkembang pesat nampaknya.huhu.Ibarat nak bagi motivasi time buat diet yang kadang-kadang ke lautan dalam jugak.cis.

Saya takdelah sebab kukuh kenapa nak jugak penimbang berat digital ni melainkan malas nak kira dan tengok jarum kecik-kecik kat penimbang yang biasa tu.haha.

Cara Nak Guna Digital Body Wight Scale 
Kalau guna penimbang ni, pertama sekali kita kena on kat tempat belakang scale ni, tempat letak bateri dia.Then, letak tapak kaki kita kat atas skrin digital tu.Buat macam kita nak scan barang.Nanti dia automatik akan keluar digit 0.0.Masa tu, bolehlah berdiri atas penimbang berat digital ni.

Setakat ni, memang memuaskan hati saya time menggunakannya.Bagi sesiapa yang suka Digital body weight scale ni bolehlah tengok-tengok kat Lazada ya.Setakat yang saya survey, tawaran kat Lazada ni yang paling murah.

Setakat ni dulu, perkongsian saya, harap dapat beri manfaat kepada sesiapa yang mencari maklumat Digital Body Weight Scale di Lazada.

Sampai jumpa lagi..

Post a Comment

1 Comments

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!