Jualan Murah Kurung Moden di Online Shop Sweet Muslimah

Dengan Bismillah,
As Salam dan Salam Sejahtera,
Jualan Murah Kurung Moden di Online Shop Sweet Muslimah- Saya dah agak dah.Orang pompuan ni, kalau tak buat baju baru atau beli baju baru dalam sebulan dua mesti tak boleh tido lena kan.hoho.

Baru-baru ni saya ada tengok kat online shop Sweet Muslimah, depa tengah buat sales baik punya.Yup! Jualan murah baju kurung Moden.Jimat habis beb! dengan harga tak sampai RM100, kita boleh dapat sehelai kurung moden siap dengan skirt labuh yang cantik.Phew.Memang lumayan kalau dapat barang sehelai dua ni.

Jom, saya tunjuk dulu pic kurung moden lawa-lawa kat sini.Kurung moden ni warna kosong je tapi bab pilihan warna dan corak kat skirt dia tu yang best!

Corak floral kat skirt labuh kurung Najwa ni memang cantik kan..:)

kurung Najwa pilihan tona coklat dan skirt berbunga 

Kurung Najwa dengan warna pastel yang menawan..


SM09 00115
Kurung moden warna pilihan yellow cream

Kurung moden dengan tona warna Corn Flower blue

Jangan susah hati kalau fikir pasal saiz, sebab kurung moden ni didatangkan dengan saiz S sampailah 3xl.Kalau takde saiz, itu bukan masalah juga.Kurung moden ni diperbuat dari jenis kain Lycra Premium yang lembut dan melentur..( dah macam nak melentur buluh gamaknya review baju kurung moden ni ha..kihkih).

Ha, cuba tengok saiz dan ukuran badan korang dan sesuaikan dengan jadual ukuran baju ni.Terbaik beb.Tak susah pun kan?Kita buat dia..muehe..hehe..

Ukuran Baju Dengan Saiz Badan

Orait, jangan lupa singgah dan beli baju kurung moden murah dan lawa di Sweet Muslimah ya.Boleh klik pic kat bawah ni kalau nak beli sekarang.

Klik pic untuk terus ke online shop sweet muslimah

Tak payah tunggu lama-lama kalau dah berkenan sebab sales ni sekejap je.Karang kalau tunggu esok lusa, ekau tak dopeklah harga promosi ni beb!:)

Thanks for reading this entry! Sampai jumpa lagi dear..eceh..ceh..:)

Post a Comment

0 Comments