Blog Cik Matahariku Capai 18 Juta Pageviews

Dengan Bismillah,
As Salam dan Salam Sejahtera,
Syukur Alhamdulillah-Kini Blog Cik Matahariku sudah mencapai pageviews sehingga 18 juta pageviews.Kesibukan menguruskan persiapan raya dan menjalani rutin Ramadhan yang baru berlalu, saya tak sedar pun, tahu-tahu pageviews blog 18 juta sudah bertukar ke 19 juta pageviews.



Kenaikan pageviews yang melonjak tinggi menjelang ramadhan baru-baru ini
Alhamdulillah,rezeki berblog:)

Dalam tempoh sepanjang sebulan Ramadhan lalu, sekejap masa sahaja pageviews blog ini mencapai 1.1 juta pageviews.Kalau ikutkan pageviews ini lebih rendah berbanding pageviews ramadhan blog ini pada tahun lalu yang mencapai sehingga 1.4 juta pageviews dalam tempoh sebulan.

Kepuasan Berblog
Haih.Gigih ko update statistic pageviews blog ya.hahha.Apa maknanya semua ni.Kalau ikutkan, bagi korang yang tahu baca sahaja blog akhkak ni, memanglah takde rasa apa kot.huhu.Bagi seorang blogger, yang gigih cari masa untuk menaip dan cuba konsisten bangunkan dan majukan blog personal sendiri dengan info dan input yang terbaik kepada readers blognya, pasti pageviews ini dapat melahirkan kepuasan dan kesyukuran yang tidak berbelah bagi.Sungguh beb!



Adalah juga orang baca post saya ni kan.mueheh.Paling best bila pageviews kita meningkat ni tak lain tak bukan ialah part earnings iklan Google Adsense kita juga semakin bertambah dan berganda nilainya.Tambah-tambah lagi dalam usd kann.Nampak sangat mata duitannya ko ni.

Sebenarnya bab earnings tu satu hal, satu lagi yang ingin saya kongsikan di sini, dengan berblog juga kita dapat buat amal jariah kepada orang lain.Insha Allah, saya mohon semoga Allah terima usaha yang sangat kecil dari saya yang serba lemah dan tidak sempurna ini.Saya mohon, semoga post-post yang saya publish dalam blog ini dapat memberi kebaikan dan sedikit pengetahuan kepada readers blog ini.aamiin.

Rezeki berblog yang saya sendiri sebenarnya tidak jangka.Yup! rezeki kita ni memang dah ada, tinggal kita mahu usahakan atau tak kan? Begitulah pandangan saya tentang betapa untungnya kerana Allah buka pintu hati dan gerakkan saya untuk mendalami ilmu blogging.

Semoga dengan perkongsian ini dapat beri ilham dan idea kepada anda yang menjadi readers blog ini supaya buat satu langkah ke hadapan dalam apa jua yang anda sukai dan usahakanlah.Insha Allah.




Post a Comment

0 Comments