Iklan Terbaharu di Blog : Produk Berkesan Ketatkan Miss V

As Salam,
Iklan Terbaharu di Blog : Produk Berkesan Untuk Miss V- Hey, kemain tajuk post saya kali ni.haha.Sebenarnya saya baru sahaja terima permintaan dari seorang pembaca ( saya agak dia ada baca blog saya) yang berminat untuk beriklan di Blog Cik Matahariku. Pembaca ini yang saya anggap seorang bisnesswomen, hantar email kepada saya sekitar jam 9 pagi.

Banner Iklan Produk untuk mengetatkan Miss V:)

Saya hanya sempat membaca emailnya pada sebelah petang sekitar jam 1, selepas habis tugas menjaga peperiksaan di kelas.Maklumlah, sekarang ni kan tengah musim Final exam kat kebanyakan sekolah. Jadi, agak lewat saya reply email pembaca ini dan sebaik sahaja saya reply dengan details tentang Banner iklan yang ditawarkan serta harga bayaran, tup-tup pembaca ini maklum dah bank in dengan jumlah bayaran berdasarkan saiz iklan yang dikehendaki.

email Puan Nur kepada admin Blog Cik Matahariku

Balasan email admin Blog kepada Puan Nur 


Wahhh.Saya memang tabik spring kat pembaca merangkap bisneswomen ni.Ni baru betul style atau ethics ahli perniagaan yang cemerlang dan berwawasan.Sebab saya pernah dengar dan baca, orang bisnes ni anggap setiap saat itu ibarat duit.Jangan berlengah untuk bertindak kalau it comes about bisnes.Ceh gitu:)

Lagi satu, Puan Nur memang bijak.Dia macam tahu je, pelawat Blog Cik Matahariku ni kebanyakannya, maksud saya almost 80 percent terdiri dalam kalangan kaum wanita yang bekerjaya, surirumah yang berusia lingkungan 25-50 tahun.Targeted customer beliau ada di blog saya:) yeahh.God Bless:)

Jadi, saya pula yang serba salah, sebab dalam email saya beritahu akan publish iklan jika bayaran sudah dibuat, sedangkan bila customer dah bank in bayaran, iklan masih lagi pending di pihak saya.Yelah, waktu bekerja dan masalah internet di sekolah tak begitu memuaskan.Akhirnya, saya terus terang sahaja, yang saya akan publish iklan beliau bila saya di rumah.

Banner iklan terbaharu di Blog Cik Matahariku

Alhamdulillah, sekarang korang pun dah boleh nampak iklan tu kann? Amacam? Ada yang berminat? Tak payah susah hati kalau just nak tahu details, korang klik je banner tu, nanti korang akan dibawa ke web jualan produk tersebut.Dalam web jualan ni, depa akan terangkan kebaikan produk dan cara menggunakan produk ini.Very easy measy kepada sesiapa sahaja khasnya kepada kalangan wanita yang memerlukan perubahan atau faedah daripada produk terlaris ni.

Orait, apa pun mendapatkan khidmat nasihat doktor atau pakar farmasi terlebih dahulu sangat digalakkan jika korang berminat tapi masih tidak yakin akan jaminan keselamatan produk.Bagi saya, dalam web jualan itu, ada dinyatakan bahan-bahan yang digunakan untuk menyediakan serbuk atau powder ni, kebanyakan bahan yang digunakan memang antara bahan yang digunakan dalam perubatan berasaskan herba.InshaAllah, selamat.

Review ni tidak berbayar ya.Saya just nak kongsi info terbaharu tentang Iklan Miss V di Blog Cik Matahariku:)- Kalau berminat untuk tahu details, silakan KLIK BANNER ya:)

Anda juga salah seorang bisneswomen seperti Puan Nur? Baru sahaja memulakan perniagaan dan mahu membuat iklan dengan harga yang sangat berpatutan? Meh, wassap atau email saya di sini :

  • samsiahabuyamin@yahoo.com
  • wassap no 012 7878386
  • Available review produk, perkhidmatan, sponsored iklan dan lain-lain mengikut permintaan pelanggan:)
  • Daily PV Blog  sekitar 30k-40k
  • Monthly PV Blog 800k
  • Pageviews all time 33 juta
  • Blogging since 2010 
Orait, thanks reads this entry! Sampai jumpa lagi:)