Tak Sabar Tunggu Lazada 11.11 Shopping Festival !!

As Salam,
Yayy!!-Tak Sabar Tunggu Lazada 11.11 Shopping Festival !!Semua orang dok tunggu tarikh keramat 11 November 2018, Lazada buat Shopping Festival dengan diskaun sampai lebam 90 percent tu.Phew.Paling best, selain jadi pelanggan setia Lazada, saya juga boleh join satu contest untuk Blogger sempena Lazada 11.11 Shopping Festival:)

Biggest 1 Day sale paling happening-Hanya satu hari je beb! klik pic untuk terus ke Lazada Shopping Festival:)

Memandangkan saya memang dah pasang niat, kalau next time Lazada buat sale, ada beberapa barang yang saya dah aim nak beli.Kira macam wishlist lah kan.Jadi, sambil taip contest ni, saya pun kongsi dengan Encik Suami kalau dia ada wishlist yang dia nak untuk shopping Festival Lazada kali ni.Sekali dia bagitahu wishlist dia, tak mampu akhkak nak tunaikan beb.hahaha.

Orait,mula-mula saya kongsi dulu item pertama yang ada dalam list kami untuk Lazada 11.11 Shopping Festival, pasti korang pun terkejut beruk kot.Taraa.Inilah benda yang kami nak beli nanti.

Panasonic Mechanical 1.8 jar Rice Cooker-My wishlist:) klik Pic direct to Lazada Shopping Festival-

Dekat 10 bulan kot, saya masak nasi tanpa guna rice cooker.Rice cooker yang ada sebelum ni buat hal, lepas tu malas nak fikir cari rice cooker baru sebab ini bukan kali pertama rice cooker kat rumah buat hal.Last-last masak nasi atas dapur gas je.Memang selamba jugaklah.Yang penting, nasi tetap masak macam biasa dan anak beranak boleh makan dengan gembira.kihkih.

dapat jimat sampai 80 percent kalau kita shopping kat Home Appliances:) best tu.

Sebenarnya berkenan betul dengan colour black rice cooker ni dan satu lagi buat pertama kali kami nak cuba jenis Jar Rice Cooker.Sebab biasanya guna yang aluminium pot je.Harapnya kalau dapat beli yang ni nanti, selesailah bab masak nasi kerja saya kat dapur kann:)

Seterusnya, wishlist kedua pula memang Encik Suami dah lama berangan nak televisyen baru sempena masuk rumah baru sejak Disember lalu.Saya pun tumpang berangan sama.hahha.Cabinet tv pun dah siap pasang.Cuma tv baru jenis Led Curved smart ni memang best kann.

Selain display gambar dan view yang lebih cantik dan pure colour, Tv jenis LED memang menjadi pilihan kami sebab dengan ciri tambahan seperti UHD yang menjadikan gambar dalam tv macam real gitu.ceh.

Samsung 55-inch Curved Smart-boleh klik pic untuk terus ke Lazada Shopping Festival-

penjimatan sehingga 51 percent kalau kita shopping televisyen:) boleh klik pic untuk terus ke Lazada Shopping Festival-

Ini pula wishlist kami yang ketiga.Memang tunggu ada big sale macam lazada buat ni je baru mampu milik benda ni.kesian kan.Maklumlah sejak pindah rumah baru di Port Dickson, barulah kami tahu, keadaan cuaca panas di PD ni memang lain macam.Sebelum ni dok tengah bandar KL boleh selamba lagi rumah tak pasang benda ni, tapi bila pindah PD, nampak gaya memang kena ada benda ni dalam rumah.pegh.Memang tak sabo nak ada benda ni dalam rumah beb!

Daikin Innovaire 2.5hp Inverter Wall Mounted Air Conditioner-boleh klik pic untuk terus ke Lazada Shopping Festival-

Ruang tamu rumah kami luas, sebab tu nak pasang aircond yang 2.5hp dan kenapa pilih inverter sebab dapat jimat elektrik gitu.Tak rugi kita shopping time Lazada buat Shopping festival ni sebab harga dan diskaun yang kita dapat memang puas hati dan sangat berbaloi.

Orait, marilah kita ramai-ramai ambil peluang keemasan untuk shopping barang idaman kita dengan adanya Lazada 11.11 Shopping Festival- Satu Hari sahaja! The Biggest One Day Sale:)

Post a Comment

2 Comments

  1. Hari ini ya 11.11. Dapat terwujud nih wishlistnya :)

    ReplyDelete
  2. Great delivery. Outstanding arguments. Keep up the good effort.

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!