Tips Mudah Jana Pendapatan Pasif Income Sebagai Affiliate Klikjer

As Salam,
Bagaimana Menjana Pendapatan Pasif Income Sebagai Affiliate Klikjer-Alhamdulillah.Kita berada pada fasa akhir Ramadhan Al Mubarak.Syukur kerana Allah melimpahkan kepada kita segala kemudahan dalam beribadah, kecukupan rezeki dan segala petunjuk dan hidayahNya sehingga kita merasa tenang dalam Iman.Iman adalah sebesar-besar NikmatNya kepada kita sebagai hamba.

 Antara produk digital e book keluaran Klikjer-Bisnes Bakeri-khas untuk kalangan surirumah atau wanita bekerjaya yang mahu buat pendapatan sampingan hanya dari rumah.

 selain fizikal e-Book yang menarik, produk digital di Klikjer juga dijual pada harga yang sangat berpatutan dan jaminan wang juga dikembalikan.

Pada masa sama, kita juga harus merasai kesedihan dan kesayuan kerana Ramadhan bakal berlalu, adakah kita dapat meneruskan segala amalan, istiqamah dengan segala kebaikan dan adakah kita dapat bertemu lagi Ramadhan akan datang.Semuanya hanya Allah sahaja yang dapat menentukan.InshaAllah, banyakkan berdoa, supaya doa-doa kita diterima dan dimakbulkan Allah swt.aamin.

Bagaimana Menjana Pendapatan Pasif Income Sebagai Affiliate Klikjer
Kali ini, saya ingin kongsikan sedikit pengalaman yang saya perolehi sejak hampir 3 tahun menyertai Affiliate di Klikjer.Kalau ikutkan lebih lama dari itu, tapi saya hanya perolehi komisyen kali pertama sekitar tahun 2016.Punyalah lama.haha.Yup! sejak dapat komisyen barulah terbuka mata saya, bahawa mungkin ada rezeki saya yang Allah takdirkan bersama Klikjer.Ceh gitu:)

Syukur.Sejak mendapat komisyen kali pertama, saya terus fokus kepada merancang strategi dan meneliti bagaimana saya boleh pertingkatkan lagi sale atau komisyen bersama Klikjer.Part paling best dengan Klikjer ni ialah, kita dapat komisyen yang boleh tahan lumayan beb!

Dashboard Affiliate Klikjer dengan pay per sale ialah 50 percent :)

Kalau anda pernah buat atau menyertai program Affiliate, basicnya tetap sama.Kita hanya memasukkan link dalam artikel berkaitan yang kita post ( kalau rajin buat artikel ) kalau malas (sebab just nak buat part time dan as pasif income) korang boleh je pasang banner dalam blog.

But personally, saya sarankan tulislah artikel berkaitan, kemudian masukkan link dalam artikel itu sebagai salah satu strategi menjual kita:) Dan saya biasa buat benda ni.Pendapatan atau komisyen daripada Klikjer yang saya perolehi, kebanyakannya melalui post-post yang saya publish secara tidak langsung, dan saya selitkan link Affiliate saya dalam artikel tersebut.

Cumanya, mestilah ada teknik menjual atau ayat menjual yang secara tidak langsung, readers blog kita bakal menjadi customer kita:) Menarik bukan?Ianya sangat mudah.Mudah sebab, menulis adalah passion kita sebagai Blogger.Tak tahulah saya, kalau anda anggap diri sebagai Blogger tapi tak minat menulis.

Ini pula akaun Affiliate saya di Klikjer.Sebenarnya pendapatan yang saya terima jauh lebih rendah berbanding Affiliate dalam grup yang sama.Ini kerana pendapatan bertahun saya, adalah pendapatan sebulan beberapa orang Afiliate dalam klikjer yang pernah saya ketahui.

Sebab inilah saya mahu kongsikan dan ajak lebih ramai rakan Blogger untuk buat sama-sama apa yang saya dan mereka dah berjaya buat.Siapa nak bagi kita pendapatan pasif empat angka atau tiga angka setiap bulan kan?

Cara untuk mula sebagai Affiliate Klikjer juga sangat mudah dan percuma sahaja.Boleh Daftar di sini Daftar Affiliate Klikjer- Ini pula langkah step by step untuk bermula sebagai Affiliate Klikjer.Boleh ikut panduan yang diberi:)- Buat Duit Dengan Affiliate Klikjer

 e-Book Bisnes Tudung Tanpa Premis juga antara produk digital yang mencatat jualan tertinggi dalam Affiliate Klikjer.-Kita promosikan e-book ini dengan kreativiti, inshaAllah mudah mendapat jualan.


Dengan Affiliate, Tak payah tunggu Gaji lagi:)
Yup! ini realiti.Macam saya gaji sebagai penjawat awam biasanya hujung bulan.Jadi saya tiada masalah nak tunggu gaji bulan berikutnya sebab saya dah dapat komisyen sementara tunggu gaji.Best kan?heehe.

Tak payah risau sebab tak tahu nak mula macam mana? Selepas anda berjaya mendaftar sebagai Affiliate, anda dah boleh bermula promosi link Affiliate anda dengan memilih produk e-book yang anda lihat mempunyai potensi tinggi jika dipasang dalam blog atau dalam artikel anda.Dashboard Affiliate Klikjer juga sangat mesra pengguna.Kita akan mudah faham untuk memulakannya.

Affiliate- Cara Jana Pasif Income Yang Sangat Mudah
Yang ini saya setuju sangat.Bayangkan.Kita hanya publish satu atau dua entri berkaitan e-book yang ada dalam Klikjer, tapi kita boleh jana komisyen berpuluh kali atau mungkin berkali-kali daripada entri yang kita terbitkan itu.Saya menulis begini berdasarkan pengalaman peribadi sendiri.Hebat dan happy rasanya bila sedang kita rehat-rehat bersama keluarga atau time kita sedang bercuti di kampung, kita dapat notifikasi email dan beritahu kita dapat komisyen!

Niat saya kongsikan ini, supaya jika ada rakan blogger yang belum menyertai Affiliate, maka bermulalah sekarang.Jika tidak berminat dengan Klikjer, pilihlah banyak lagi tawaran menjadi Affiliate yang anda boleh Google di internet.Ia adalah peluang menjana pendapatan dengan hanya berblog.Diam tak diam, blog adalaha aset penting bagi blogger yang menyertai Affiliate.

Saya juga menyertai banyak Affiliate dan sudah menjana pendapatan empat angka bagi setiap Affiliate yang saya sertai.Bermulalah sekarang!


Post a Comment

0 Comments