Terima Komisen Ke 14, 15 dan 16 Dari Affiliate SweetMuslimah.com

Dengan Bismillah,
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Ada ke yang tengah dok belek kalendar dan berkira-kira berapa hari lagi gaji nak masuk?muehee.Ni macam soalan dari mulut takde insurans je gamaknya.Sabarkan jelah.Saya dah pernah kongsi dalam banyak entri saya sebelum ni, misalnya entri komisen masyuk yang ini : Komisen Affiliate Menghampiri 3 Angka. Haa, sekarang ni dah capai pun 3 angka dalam tempoh sebulan je.ehemehem.kerek pulak!

Kalau anda seorang Blogger yang berwawasan, ayuh ikut saya buat duit dengan blog sendiri.hehe.Dengar macam best je kan, Tapi kalau dengar yang ini lagi best.Mahukan side income secara tetap tanpa perlu keluarkan sebarang modal dan anda akan dapat gaji ibaratnya setiap hari.

Dah tak payah tunggu hujung bulan, apatah lagi kira berapa hari lagi nak gaji.Itu semua dah tak pakai pada zaman serba canggih dan serba teknologi maklumat ini.Kalau musykil lagi, anda boleh dapatkan panduan lengkap, terkini dan paling masyuk dari sini : Panduan Lengkap Jadi Affiliate.

Yelah kan, cakap banyak tanpa bukti dan eviden ( cikgu sekarang pakat guna term eviden je tahunya..hoho) memang tak berapa nak meyakinkan sesiapa pun termasuklah yang tukang taip ni.Kalau boleh eviden tu sampai boleh buat biji mata terbukak luaslah senang cakap kan.muehehe.

Komisen Sudah Dibayar
Sebenarnya saya ada kongsikan beberapa tips bagaimana saya dapat menjana komisen dengan mudah dan berterusan sebagai Affiliate di sweetmuslimah.com.Anda boleh baca entri ini: Tips Jana Komisen Sebagai Affiliate di sweetmuslimah.com.


Online Shopping Di Sweetmuslimah.com
Jika anda baru pertama kali mendengar tentang Sweetmuslimah, mari saya kongsikan sedikit info supaya anda juga tidak terlepas peluang untuk dapatkan jubah muslimah yang ikut fesyen terkini, blouse yang nursing friendly dan jugak pelbagai pilihan baju untuk anak-anak perempuan di sini.

Sudah ramai pembaca blog ini yang berpuas hati dengan kualiti pakaian dari sweetmuslimah.com dan tidak ragu-ragu untuk membuat pembelian dari salah satu online shop jubah muslimah yang terkemuka ini.

Jom kita window shopping.Kalau berminat nak dapat komisen macam saya, boleh daftar sebagai Affiliate di sweetmuslimah.com.Ataupun jika anda lebih berminat dekat jubah dan blouse ibu mengandung dan menyusukan yang ada dekat online shop ni, boleh je terus pi singgah sini : Butik sweetmuslimah.com :)

Pilihan Jubah dan Blouse Nursing Friendly Dengan Harga Murah
MT103 Biru Merah

MT101 Hitam Pink

U114 Marun

MT96 Merah

MT96 Ungu Tua

MT93 Biru

Pelbagai Pilihan Blouse A shape Cutting Yang Cantik Menawan

U101 Kuning

U135 Coklat Kopi

U137 Hitam

U148 Merah

Ini baru saya bagi chance window shopping.Kalau nak banyak lagi yang mengikut citarasa anda, jemput singgah ke sweetmuslimah.com.Lebih banyak pilihan dan warna.Paling best jugak saiz baju pula dari paling kecik iaitu saiz s (28) sampai yang paling besar 3xl.Haa..nak apa lagi?

Tak cukup bajet? Nak tunggu gaji hujung bulan? Haa..sebab tu tadi awal-awal dah ajak korang semua jadi Affiliate atau buat duit dengan blog sendiri.muehee.Dapat komisen, kita enjoy!

Oklah.Sampai sini dulu dan terima kasih sudi baca entri :Terima Komisen Ke 14, 15 dan 16 Dari Affiliate SweetMuslimah.com

Post a Comment

0 Comments