Gambar Baby Comel

Dengan Bismillah,
Uishh..semenjak dua tiga menjak ni, hmm...maksud saya semenjak anak-anak saya dapat berita yang mamanya ni pregnant, puteri saya yang ketiga, sering minta saya google di internet ( tapi takdelah dia cakap macam ni : mama, googlelah kat internet gambar baby..hehhe ).

Sebelum itu, beberapa bulan lepas,saya ada tunjukkan depa video baby dalam kandungan ( supaya jatuh kasih dan cinta mereka akan adik baru mereka..:)- ).Walau apa pun, bagi saya, yang ikut terpengaruh dengan puteri ketiga saya yang suka melihat-lihat gambar baby ( tengok gambar baby macam nak beli baby je gamaknya..) sungguh rasa damai dan tenang tatkala melihat koleksi gambar baby yang comel-comel.

Subhanallah!..perasaan bahagia tiba-tiba hadir dalam naluri keibuan saya. Benarlah, dimana-mana sahaja Allah tunjukkan kekuasaan dan kehebatanNya, cuma tinggal kita sebagai hambaNya, mahukah berfikir atau tidak?

Jom, kita tengok gambar-gambar baby yang sering di tonton oleh puteri ketiga saya :)-












Post a Comment

1 Comments

  1. blog anada sudah di review
    http://gengentry.blogspot.com/2012/12/review-blog-020-cik-matahariku.html
    sekian terimakasih!!

    ReplyDelete

Thanks Read This Entry:) Drop your comment, So I know That You Are Visit My Blog.Thanks In Advance My Sweet Readers!